Gå til innhold

Prosjekt 316 by Die Aller Vaerste...


Polardego
 Share

Anbefalte innlegg

  • Svar 218
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

hmm... Er de verdt så mye...? Da hadde du alle senterdekslene? Jeg mangler et...

Japp, de er verdt en hel del og er ganske sjeldne. Har nå funnet enda et sett i Tyskland, de er ikke polerte med strøkne og går for 600 euro.

Hadde alle senterdekslene ja...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg fant de i en søppelhaug... Trodde ikke de var verdt noe som helst... Men nå skal de i hvert bli værende på 02'en min...!

Japp, de er fete. Jeg ville ha søkt på ebay etter det siste dekselet, det er litt som å lete etter den berømte nåla men du kan jo ha flaks... :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 weeks later...

En liten update fra Tyskland.

Jeg har nä henta de nye stolene til bilen, sä bra ut selv om de mä trekkes opp. Et nytt gulvteppe har jeg ogsä fätt med meg.

Sä da er det kun ä sende inn setene til omtrekking, sä er det bare ä snuse opp höyre framvinge pä stötfangeren foran. Helst ny siden resten er nytt... :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 weeks later...
noe mere update på denna da? venter i spenning :)

Hei Lars Morten.

Jo, burde vel ha oppdatert litt men har hatt veldig mye å gjøre i forbindelse med det nye firmaet...

Ikke så mye som har skjedd egentlig sånn bortsett fra at jeg endelig har fått tak i SPAX 60/60 senk som er underveis. Elles så har jeg fått recaro-stolene fra tyskland hit, men har ikke hatt tid/råd (stryk det som ikke passer) til å levere dem til omtrekking... :)

Men nå skal deg begynne å skje ting snart.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 5 weeks later...

Lenge siden det har skjedd noe her, venter på senk fra SPAX som jeg håper kommer før påske.

Ellers så har jeg solgt Lenso BSX hjula, synes kanskje at 15" ble litt lite så jeg har bestilt samme hjula i 16" istedet.

Imens så får disse Mattig-felgene gjøre nytten, her har vi første utgave av BMW X3.... :lol:

Bilde_031.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

Fikk ikke gjort stort i påsken som planlagt heller, men har fått tak i en del som jeg har kikket etter en stund...

f36c_1.JPG

Og siden jeg solgte de Lenso hjula har jeg vært på utkikk etter noen andre, disse vurderer jeg.

!BQWZU7QCGk~$(KGrHgoOKjwEjlLmV5FdBJ4fe9L8K!~~_1.JPG

Skal få levert setene til omtrekking også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...