Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

tror jeg ikke det er, jeg har en diff med sperre på min, den skifta jeg no fra en uten. passa alt til meg, tror ikke de var sperre på den første alså.. men er vell bare å prøve da??:P

Skrevet

eg har skiftet fra lille diffen til store diffen. ikkje sperr på den eg skiftet, men trur store diffen og sperra er samme størrelse?. brukte samme drivakslinger.

• 1 month later...
Skrevet

eg har skifta en del differ paa e30, alle diffene til alle e30 passer meiner eg...tjukkelsen paa drivakslingene er forskjellig, men alle passer alle differ...

Skrevet

det passer men m3 diffen er litt lengre en den vanlige storediffen... så mellomaksel må kortes inn litt på midten... bare ta ned eksos å varmeskjold så kommer du til å får korta den inn...

Skrevet
det passer men m3 diffen er litt lengre en den vanlige storediffen... så mellomaksel må kortes inn litt på midten... bare ta ned eksos å varmeskjold så kommer du til å får korta den inn...

Svada. M3 diff er pip lik den som sitter i 324td og 129hk 325e med diffbrems, 33 10 2 225 384

Og stor og liten diff passer omhverandre selv om noen bare klarer å få på plass tre bolter eller må file opp hullene for å få det til...

Skrevet

men ingen kapping å sveising? bare korte den litt inn i sjøten'?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...