Bmw4life Skrevet Desember 24, 2007 Share Skrevet Desember 24, 2007 hei, ønsker å handle meg en stasjonsvogn, veldi usikker på type, eneste jeg vet er at jeg kan ikke ha e30 eller e34, e39 og e36 derimot er veldig aktuelt, trenger forsåvidt ikke være bmw heller, men helst det så klart.¨ ønsker også bmw prosjekt, e30 2dørs eller e34 sedan. må være i grei teknisk stand. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
knut_olestad Skrevet Desember 24, 2007 Share Skrevet Desember 24, 2007 E39 med M5 styling er jo konge da Og langt bedre plass enn E36. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
The_transporter Skrevet Desember 24, 2007 Share Skrevet Desember 24, 2007 du kan kjøpe e36 da får du bmw og golf i samme smell den ser jo ut som en golf bakfra men hvorfor ikke e30 stasjonsvogn? det er den fineste touringen i mine øyne iallefall det blir min neste bil... er dritt lei e39... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
geirauer Skrevet Desember 24, 2007 Share Skrevet Desember 24, 2007 Personlig ville jeg valgt E46 touring, eller E39. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bmw4life Skrevet Desember 26, 2007 Forfatter Share Skrevet Desember 26, 2007 jeg regner nok med det blir e39, e30 liker jeg ikke i stasjonsvogn, men er relativt sugen på en e60 også da. litt høyere pris klasse men.. hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå