dj_beirut Skrevet Desember 24, 2007 Skrevet Desember 24, 2007 Trenger et komplett armlene til min E36. Plastikken skal være svart men selve puten kan være i hva som helst farge enten i skinn eller i stoff!
iNthe Skrevet Desember 24, 2007 Skrevet Desember 24, 2007 du skriver du må ha plastikken i svart.. men jeg har ett i blått om du er interessert.. hehe..
dj_beirut Skrevet Desember 25, 2007 Forfatter Skrevet Desember 25, 2007 du skriver du må ha plastikken i svart.. men jeg har ett i blått om du er interessert.. hehe.. alt plastikk i bilen er i svart så jeg tror blå vil se litt rart ut
opt Skrevet Desember 25, 2007 Skrevet Desember 25, 2007 Har en strøken pute, samme farge som alcantaraskinn fra e36. vet ikke om det er ekte skinn, stammer fra en 97mod med sportsstoler i alcantara. 300 + frakt.
dj_beirut Skrevet Desember 25, 2007 Forfatter Skrevet Desember 25, 2007 Har en strøken pute, samme farge som alcantaraskinn fra e36.vet ikke om det er ekte skinn, stammer fra en 97mod med sportsstoler i alcantara. 300 + frakt. Trenger ikke bare puten.. trenger helegreien med holderen og greier. Altså det samme som på bildet!
Håkon318is Skrevet Desember 27, 2007 Skrevet Desember 27, 2007 Hei, hvor i landet bor du? Vi kan jo bestille helt nytt fra koed? Ombygningskit... Mvh Håkon
dj_beirut Skrevet Desember 28, 2007 Forfatter Skrevet Desember 28, 2007 Hei, hvor i landet bor du?Vi kan jo bestille helt nytt fra koed? Ombygningskit... Mvh Håkon Jeg er i bergen.. har sett at koed har det men syns over 1700 var litt stivt! :S
opt Skrevet Desember 28, 2007 Skrevet Desember 28, 2007 Hei, hvor i landet bor du?Vi kan jo bestille helt nytt fra koed? Ombygningskit... Mvh Håkon Jeg er i bergen.. har sett at koed har det men syns over 1700 var litt stivt! :S Koster 2500 hos GS. Jeg har lik som på bildet, men mangler bakre deksel med askebeger og noe å sette i det fremste rommet. Har vært en tlf der, men det er vel andre org ting som passer også. Du kan få alt for 500.
dj_beirut Skrevet Januar 20, 2008 Forfatter Skrevet Januar 20, 2008 Hei, hvor i landet bor du?Vi kan jo bestille helt nytt fra koed? Ombygningskit... Mvh Håkon Jeg er i bergen.. har sett at koed har det men syns over 1700 var litt stivt! :S Koster 2500 hos GS. Jeg har lik som på bildet, men mangler bakre deksel med askebeger og noe å sette i det fremste rommet. Har vært en tlf der, men det er vel andre org ting som passer også. Du kan få alt for 500. Jeg har selve armlenet nå.. men trenger festet. helefestet..
opt Skrevet Januar 22, 2008 Skrevet Januar 22, 2008 Hei, hvor i landet bor du?Vi kan jo bestille helt nytt fra koed? Ombygningskit... Mvh Håkon Jeg er i bergen.. har sett at koed har det men syns over 1700 var litt stivt! :S Koster 2500 hos GS. Jeg har lik som på bildet, men mangler bakre deksel med askebeger og noe å sette i det fremste rommet. Har vært en tlf der, men det er vel andre org ting som passer også. Du kan få alt for 500. Jeg har selve armlenet nå.. men trenger festet. helefestet.. 300+ frakt så er det ditt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå