Sigbjørn Skrevet Desember 25, 2007 Share Skrevet Desember 25, 2007 Skal kjøpe meg justerbart senkesett på min e46, så da lurer jeg på hvilket sett jeg skal gå for? Skal ha et sett som er litt behagelig å kjøre med som ikke er så alt for stivt. Hvilket bør jeg velge? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
spz Skrevet Desember 25, 2007 Share Skrevet Desember 25, 2007 Er litt noob så alt jeg vet er at jeg har AC Schnitzer og er veldig fornøyd med det Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwomar Skrevet Desember 25, 2007 Share Skrevet Desember 25, 2007 Lurer på det samme, vil ha mulighet for å "heve" bilen opp til vanlig "m- senking" på vintern. Tror noen kit senker 20-60 mm. Noen som har erfarig med kw eller koni da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sigbjørn Skrevet Desember 25, 2007 Forfatter Share Skrevet Desember 25, 2007 Lurer på det samme, vil ha mulighet for å "heve" bilen opp til vanlig "m- senking" på vintern. Tror noen kit senker 20-60 mm. Noen som har erfarig med kw eller koni da? Ja her tenker vi i samme bane:) vil ha den lavere om sommeren. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ad|oS Skrevet Desember 25, 2007 Share Skrevet Desember 25, 2007 Hva med bilstein? De har vel høydejusterbart. Litt dyrt, men hvertfall kvalitet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
opt Skrevet Desember 25, 2007 Share Skrevet Desember 25, 2007 Har hatt kw på e36, funka veldig bra det. Jeg hadde ikke trykkjusterbart da, men det koster ikke veldig mye mer. Ellers så skal Bilstein være noe av det beste, men det koster. 23500 for pss9 til m3, uten klubbrabatt da. http://www.autotrio.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå