Padi Skrevet Desember 25, 2007 Share Skrevet Desember 25, 2007 Hei. Bilen min har begynnt og bli litt slapp på veien synes jeg,så det er vel på tide og skifte noen foringer.Merker det når jeg gir på at det begynner og skjelve i rattet, samt ved nedbremsing kommer det av og til ristinger i ratte.(og nei det er ikke skivene mine). Er det noen som kan fortelle meg hvilken foringer som bør skiftes. Jeg ser inne på KOED at de selger bærearm framme inkl foring til 939 DK. Er det noe vits og skifte hele bærearmen, eller holder det og skifte kun foringen. Det jeg tenker på er de to leddene på bærearmen, de vil jo over tid bli slitt og eneste måten og fikse det på er vel å bytte hele bærearmen. Padi. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
opt Skrevet Desember 25, 2007 Share Skrevet Desember 25, 2007 De fleste bytter vel til powerflex nå om dagen, koster litt mer, men er vesentlig enklere å montere og bilen blir noe strammere av det. Hvis du heiser opp bilen på en bukk kan du sjekke hva du må bytte. Bruk et brekkjern e.l. å forsiktig sjekk slakken i foringene. Når man først tar ned hjulstillingen kan det være like greit å bare skifte alle, så slipper du å ta 4hjulskontroll på nytt etter hvert bytte. På http://www.gsbildeler.no ser du hvilke foringer du får i powerflex. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå