Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Regner med at du mener turbotrykksmåler.

Lys i måler går til resten av dashbordlys. strøm på tenning og jord. vakum slangen går til vakumet på motor. Det er sikkert noen vacum styringer der som du kan koble deg på via T stykke. Er ikke sikker på åssen det er ut på diesel motor men på bensin er det en vacum slange som kommer ut fra innsuget på baksiden (over topplokket) på M20B35 motoren.

Skrevet

Du finner deg ganske enkelt en vacumslange et sted på innsuget (etter gasspjeldet) som du kobler deg på ved hjelp av et T-stykke som han over meg her nevnte.

Når det gjelder lys i den, så kobler du deg på lysbryteren til bilen, for har du dimmer kan du da også dimme måleren sammen med resten av interiørlyset, og skru den av og på sammen med resten av interiørlyset.

Dette er det jeg har gjort.

Og har du ei hvit lyspære inne i måleren går det ann å skaffe rød-orange små gummihetter man trer på pæra som en kondom, og dermed får du samme farge som resten av interiørbelysninga. :)

Skrevet

Standard ladetrykk på en turbobil bruker ligge på rundt 0.5 bar. men den kan du stille på turboen, er et stag der du løsner og korter inn med en mutter som regel. Men annbefales ikke da du kan risikere overtrykk mere enn motor tåler.

Ser ofte ut som på dette bildet. Den stanga som kommer ut fra vacumklokka.

51tu91jm9i0l0h2bk5xm.jpg

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...