Ole-Magne Skrevet Desember 25, 2007 Share Skrevet Desember 25, 2007 dama overaska meg med leketøy til jul. En 1/10 skala XB pro 320is WTCC 2006 Team Germany. pene detaljer til å være radiostyrt, eneste som ikke er som på orginal BMW... Er at denne er 4WD Er 27 år, men blir som en unge når jeg skrur på fjernkontrollen både TVbord og veggseksjon har fått gjennomgå litt, men er ikke ei ripe i bilen enda hehe Måtte bare ta bilder å dele med dere Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BalleKnalle Skrevet Desember 25, 2007 Share Skrevet Desember 25, 2007 Så jo bra ut den der da! Fikk brødrister til jul jeg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Steffan C Skrevet Desember 25, 2007 Share Skrevet Desember 25, 2007 Grattis, den var tøff . Går ut fra at den er elektrisk siden TV bord og seksjon får gjennomgå, bra fart i denne? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ole-Magne Skrevet Desember 25, 2007 Forfatter Share Skrevet Desember 25, 2007 Så jo bra ut den der da! Fikk brødrister til jul jeg hehe, fikk ny klokke av hu åsså... så kan ikke klage Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ole-Magne Skrevet Desember 25, 2007 Forfatter Share Skrevet Desember 25, 2007 Grattis, den var tøff . Går ut fra at den er elektrisk siden TV bord og seksjon får gjennomgå, bra fart i denne? ja, er el.bil... å IKKE nokk me det, så har jeg laget en masse sorte striper på parketten.. Så skal finne fram bøtte å vann, så må¨jeg skrubbe gulv spøler på alle 4 ved full gass, så da tar den lett sine egne veier. Parketten er like glatt som å kjøre på snøføre med sommerdekk. Torpederte en nisse på nesten max fart i sta(står det er 30kmt). Nesten så den ikke overlevde, så nå har jeg parkert bilen.. hehe Skal ut i parkeringshuset i mårra for videre kolisjoner... eeeh Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
opt Skrevet Desember 26, 2007 Share Skrevet Desember 26, 2007 Høres gøy ut dette ja. Kult kvinnfolk du har som gir slike gaver. Pass på at du får gulvet rent nå da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cmn Skrevet Desember 26, 2007 Share Skrevet Desember 26, 2007 Har samme bilen selv Men jeg bare lakkerte den, og lot være å sette på merkene. Har et par sett ekstra med andre felger og dekk og. Både driftedekk og grip Artige saker! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ad|oS Skrevet Desember 26, 2007 Share Skrevet Desember 26, 2007 Var jo tøff! Vet du hvor hun har kjøpt den? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ole-Magne Skrevet Desember 26, 2007 Forfatter Share Skrevet Desember 26, 2007 Har samme bilen selv Men jeg bare lakkerte den, og lot være å sette på merkene. Har et par sett ekstra med andre felger og dekk og. Både driftedekk og grip Artige saker! denne bilen var RTR (Ready To Run), så den kom med alle merkene på, vurderer å kjøpe ett ekstra karosseri for å lakkere den selv. Passer andre 1/10 karosserier på denne, eller er det barre TAMYA sine som passer? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ole-Magne Skrevet Desember 26, 2007 Forfatter Share Skrevet Desember 26, 2007 Var jo tøff! Vet du hvor hun har kjøpt den? på http://www.hobbyogfritid.com/, de har butikk i Tromsø. men dette er importør av TAMIYA i norge: http://www.hobbysport.no/ Er ganske ny i el.modellbil bransjen, men ser jo en bil til som jeg bare må ha http://www.hobbyogfritid.com/elektrobil.73818.no.html Tamiya Schnitzer BMW M3 Sport Evo - TT01 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ole-Magne Skrevet Desember 26, 2007 Forfatter Share Skrevet Desember 26, 2007 hehe, lukket ikke døra til parkeringshuset... å da dro den ut av porten i ca 30km/t, nytter ikke med 4wd da... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SteffenM2 Skrevet Desember 26, 2007 Share Skrevet Desember 26, 2007 Haha, utrolig tøft bilde! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ole-Magne Skrevet Desember 26, 2007 Forfatter Share Skrevet Desember 26, 2007 Haha, utrolig tøft bilde! ja, hehe nesten så jeg måtte ringe NAF for å få den taua opp Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dirty Skrevet Desember 27, 2007 Share Skrevet Desember 27, 2007 Tamiya Schnitzer BMW M3 Sport Evo - TT01 den skal iallefall jeg kjøpe meg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
325ixturbo Skrevet Desember 29, 2007 Share Skrevet Desember 29, 2007 Tamiya Schnitzer BMW M3 Sport Evo - TT01den skal iallefall jeg kjøpe meg det ska æ å Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå