kenny3k Skrevet Desember 26, 2007 Skrevet Desember 26, 2007 Jeg har et speedometer som plutselig begynte å komme og gå.. Noen som vet om typiske feil på dette? Kontakta bakpå speedometeret virker bra
conan Skrevet Desember 26, 2007 Skrevet Desember 26, 2007 Hva med andre enden av wiren a? Sitter den fast der, og er hel?
336mik Skrevet Desember 26, 2007 Skrevet Desember 26, 2007 Ikke wire,må i så fall være ledning,eller kanskje sikringen som har litt dårlig kontakt.
kenny3k Skrevet Desember 26, 2007 Forfatter Skrevet Desember 26, 2007 Ikke wire her nei Tja, sikring høres kanskje ikke dumt ut Er vel sikkert en type sensor et sted på motoren også!? Har vel koblingsskjema'et liggende her, men er litt styr å se etter det, så lettere å spørre om råd blant folket først
336mik Skrevet Desember 26, 2007 Skrevet Desember 26, 2007 speedo skal kun gå fra kardang,til sikringsboks,til meteret.
conan Skrevet Desember 26, 2007 Skrevet Desember 26, 2007 Ikke wire,må i så fall være ledning,eller kanskje sikringen som har litt dårlig kontakt. Sorry, så klart det ikke er wire på denne tabbe, kremt. Litt trøtt her se. Hehe, oxo jeg som hadde av innstrumente mine for ei uke sia og sjekka ledningene selv..
D.Toft Skrevet Desember 26, 2007 Skrevet Desember 26, 2007 sjekk koplingene bakpå diffen kan være magneten inni der som er full i stålslam, og må ha ny...
kenny3k Skrevet Desember 26, 2007 Forfatter Skrevet Desember 26, 2007 Takk for tipsene folkens, skal få tatt en titt på det i løpet av jula
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå