Bimmerlars Skrevet Desember 27, 2007 Skrevet Desember 27, 2007 Jeg har også tenkt tanken at jeg rett og slett har hatt jævlig flaks med mine vipper Driver med M30 nå, så får se hvordan det går. Blir spennende å begynne å dra turtall med den
Balltre Skrevet Desember 27, 2007 Skrevet Desember 27, 2007 En 2,7 veiv har 6mm lengre slag, dvs stempelet kommer 3mm lengre opp enn med std. veiv.
bmw*327* Skrevet Desember 27, 2007 Forfatter Skrevet Desember 27, 2007 oi trodde det var motsatt jeg, hvordan går det da an å kjøre med allt annet orginalt??? på www.bmwe30.dk står det at man mangler ca 3 mm til toppen med denne veiva...!
Muren Motorsport Skrevet Desember 27, 2007 Skrevet Desember 27, 2007 En 2,7 veiv har 6mm lengre slag, dvs stempelet kommer 3mm lengre opp enn med std. veiv. sikker på att den ikke er xenterslipt?
bmw*327* Skrevet Desember 27, 2007 Forfatter Skrevet Desember 27, 2007 vet ikke hva xenterslipt er så kanke svare deg på det....
Balltre Skrevet Desember 27, 2007 Skrevet Desember 27, 2007 En 2,7 veiv har 6mm lengre slag, dvs stempelet kommer 3mm lengre opp enn med std. veiv. sikker på att den ikke er xenterslipt? Hvor stor sjanse er det for at selgeren ikke ville skrytt av dette? Høres ut som en bløffselger spør du meg.
Muren Motorsport Skrevet Desember 27, 2007 Skrevet Desember 27, 2007 originalt tenker jeg på... en 2,5 blir ikke 2,7 viss ikke veiva kun går dypere...
Balltre Skrevet Desember 27, 2007 Skrevet Desember 27, 2007 Tegn og forklar. For mange øl til at jeg skjønte den.
bmw*327* Skrevet Desember 27, 2007 Forfatter Skrevet Desember 27, 2007 for meg og hva jeg har hørt synes jeg det mauren motorsport sier høres veldig riktig ut... grunnen til at man får 2.7 er jo at man fyllar mer altså at veiva går dypere men ikke helt opp.....
Muren Motorsport Skrevet Desember 27, 2007 Skrevet Desember 27, 2007 Tegn og forklar. For mange øl til at jeg skjønte den. sitter å super heimelaga fersken vin jeg! Men viss du kun drar stempelet 3mm lenger ned.. for så å skyve det like langt opp igjen.(3mm forbi begge veier) så havner volumet der det var! om ikke mindre! da toppen er konkav! Derimot vis slaget blir kortere, men lenger nede. da får du volumøkning!
bmw*327* Skrevet Desember 27, 2007 Forfatter Skrevet Desember 27, 2007 vordan går det ann å få stempelet til å gå lenger net enn opp???
Balltre Skrevet Desember 27, 2007 Skrevet Desember 27, 2007 Jeg ble vel ikke så mye klokere nå heller! Blander du kanskje ihop forbrenningsvolum og slagvolum?
Balltre Skrevet Desember 27, 2007 Skrevet Desember 27, 2007 vordan går det ann å få stempelet til å gå lenger net enn opp??? Ferskenvin!
bmw*327* Skrevet Desember 27, 2007 Forfatter Skrevet Desember 27, 2007 kan godt hende.... hehe tenker bare at jo lenger ned stempelet går jo mer plass får du å fylle på med bensin... gir jel større volum det??
Muren Motorsport Skrevet Desember 27, 2007 Skrevet Desember 27, 2007 vordan går det ann å få stempelet til å gå lenger net enn opp??? det går ikke... dieselveiva er bare slipt exentrisk i forhold til 2,5 veiva.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå