opt Skrevet Desember 26, 2007 Skrevet Desember 26, 2007 Komplett utgjør den: Fanger foran og bak inklusive diffuser bak. Sideskjørt 15mm senk(andre dempere og fjærer) Tykkere stabstag Sportsseter foran Tykke lister med m-tech emblem på sidene Svart taktrekk Sportsratt ///M-girkule Svart gulvtrekk(hvis interiørfarge ikke tilsier annet) Litt usikker på rattet, men på faceliftmodellene er det hvertfall samme ratt som i m3. Prefacelift har ikke samme ratt som m3, men et som er tykkere enn vanlig mener jeg.
Sir Hofstad Skrevet Desember 26, 2007 Forfatter Skrevet Desember 26, 2007 Ok! var stabstagsopplysningene jeg håpet på Denne har lyst taktrekk muligens fordi det er hvitt skinn? Kan ikke huske noen diffuser bak, bare en fanger som gikk lengre ned enn vanlig. Og sideskjørt vet jeg ikke... Men stemmer med resten.
Spiritus Sancti Skrevet Desember 26, 2007 Skrevet Desember 26, 2007 Når man bestillte bilene nye, kunne man velge hva man ville ha med i m tech pakken.. Så det er ikke alltid alt er inkludert..
Sir Hofstad Skrevet Desember 26, 2007 Forfatter Skrevet Desember 26, 2007 OK! Har ikke hentet bilen ennå så får få forhandler her oppe til å skrive ut liste når jeg har papirene.. Burde få til det selv om bilen er importert fra Kuwait? Lurte på understell osv da jeg tenkte å montere en ombygd M50 (ca 3 liter), og tenkte å prøve på godkjenning.
opt Skrevet Desember 28, 2007 Skrevet Desember 28, 2007 Så lenge du har et chassinr. kan du finne ut alt uansett. Når det gjelder sideskjørt og fangere kan du bare se på en org m3, de er like som m-tech bilene der. Forskjellen ligger i den svarte leppa nederst på frontfangeren. Den er det kun m3 som har org, med et mulig unntak for spesialmodeller som f.eks Club Sport e.l. Edit:m3 har gitter i frontfanger, m-tech har noen "stenger".
opt Skrevet Desember 28, 2007 Skrevet Desember 28, 2007 M-tech frontfanger med gitter og m-tech sidelister. Resten er standard.
Sir Hofstad Skrevet Desember 28, 2007 Forfatter Skrevet Desember 28, 2007 Javel. Grunnen til at jeg spurte i utgangspunktet var at dempere og fjærer skulle være M-tech. Sikkert et greit utgangspunkt for meg, og får gå over bilen når den har kommet inn på verkstedet... Takk for svar igjen
Bjørn 320 Skrevet Desember 28, 2007 Skrevet Desember 28, 2007 Denne har lyst taktrekk muligens fordi det er hvitt skinn? Min har svart taktrekk sjøl om det er lyst skinn. Så er nok ikkje noko automatikk i det
Sir Hofstad Skrevet Desember 28, 2007 Forfatter Skrevet Desember 28, 2007 ordner svart taktrekk jeg... Blir vel å bytte alt av understell osv, og interiør får en oppshining, så skal vel bli kurant...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå