Gå til innhold

Digital Designs eller Focal

Share

Anbefalte innlegg

Digital Designs er vel for de som like ekstrem trykk og øredøvende bass! Men er du ut etter pen lyd med gjennomført design og bygg så er det Focal du bør gå etter!

Eller evt. Ground Zero (sammenligna med DD) og Hertz (sammensligna med Focal)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

digital design er faktisk laget med tanke på lydkvalitet;) men pga de tåler sinnsykt mye effekt spiller de høyt.

jeg har til idag ikke hørt en DD som spiller dårlig. og bygge/material-kvaliteten er dessuten ekstremt bra og de har sjeldent eller ingen produksjonsfeil.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

digital design er faktisk laget med tanke på lydkvalitet;) men pga de tåler sinnsykt mye effekt spiller de høyt.

jeg har til idag ikke hørt en DD som spiller dårlig. og bygge/material-kvaliteten er dessuten ekstremt bra og de har sjeldent eller ingen produksjonsfeil.

Vet sikta ikke etter at de ikke hadde lydkvalitet eller bygge kvalitet men det andre er bedre egna enn det ene var det jeg var ute etter!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

joda,forstår poenget;)

men er man ute etter en sub som har litt ekstra å gå på når det gjelder effekt og lydtrykk men samtidig har en egenskap å spille fint velger man feks DD 2512 eller 3512..eller dyrere om man vil..men 25 og 35 serien er pase dyre og spiller bra.

men om man ikke har behov for å spille ekstremt høyt med mye dypbass og vil ha noe som spiller fint velger man feks focal.

andre alternativ er feks RE Audio se12, som kommer godt ut i tester. ikke så altfor dyr men spiller meget bra. jeg har et par se10 i min bil og de overrasker stadig :) både lydkvalitet og lydtrykk.

RE Audio sr12 har også evner til å spille høyt og samtidig er laget for lydkvalitet for en billig penge.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

joda,forstår poenget;)

men er man ute etter en sub som har litt ekstra å gå på når det gjelder effekt og lydtrykk men samtidig har en egenskap å spille fint velger man feks DD 2512 eller 3512..eller dyrere om man vil..men 25 og 35 serien er pase dyre og spiller bra.

men om man ikke har behov for å spille ekstremt høyt med mye dypbass og vil ha noe som spiller fint velger man feks focal.

andre alternativ er feks RE Audio se12, som kommer godt ut i tester. ikke så altfor dyr men spiller meget bra. jeg har et par se10 i min bil og de overrasker stadig :) både lydkvalitet og lydtrykk.

RE Audio sr12 har også evner til å spille høyt og samtidig er laget for lydkvalitet for en billig penge.

Har hatt SX12 selv fra RE og var svert fornøyd med den ja:D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hvor mye hadde du tenkt å bruke på det?

kan anbefale to se12d4 i 60L lukket og usamps xt4000d eller usamps md2d

eller en sx12d2 og samme forsterker alternativ.

ekstreme greier det også.

finner det på www.morel.no

men jeg er ikke såå langt unna rovde så du kunna fått hørt to se10d4 på en xt4000d i min bil en gang det passer;)

jeg for min del har ihvertfall ikke behov for mer bass for å si det slik, men har bygd det for å spille oki fint da:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...