sdfdsfds Skrevet Desember 26, 2007 Skrevet Desember 26, 2007 Jeg vurderer veldig sterkt å kjøpe E36 M3 til neste år når jeg er ferdig i militæret, eller nå til våren hvis jeg slipper militæret. Jeg har sett litt på import av 3.2l M3, men avgiftene er jo helt ekstreme. Er det noen måte å få ned avgiftene på? Kjøpe en uten motor eventuelt, og montere inn i Norge? Eller det noe annet å gjøre? Jeg har sett at en 3.2l drar lett ifra en 3.0l, ihvertfall etter det jeg har sett. Hvordan er d å ta ut 3.0l og montere i en 3.2l, passer alt sammen? Jeg har lyst på en sprek bil og vil derfor helst ha 3.2literen. Takk på forhånd
oddis Skrevet Desember 26, 2007 Skrevet Desember 26, 2007 Eneste mulig er å bruke tid i garasjen å bygge om et et norsk karosseri som har vært i Norge i minimumm 10 år og kun momse inn M3n og flytte alle delene over. Vesentlig billigere. Kan man ikke gjøre arbeidet selv kan man heller ta noen ekstra overtidstimer og jobbe inn de ekstra pengene for å få en orginal. Begge motorene du refererer til passer i E36. Men hvis du vil ha "billig" BMW med mye effekt så ville en E34 M5 vært et bra valg 3,6L 315hk og 3,8L 340hk. Merk deg at de fleste her i Norge er ombygd på samme måte.
sdfdsfds Skrevet Desember 26, 2007 Forfatter Skrevet Desember 26, 2007 Ja jeg har tenkt litt på E34 M5, måtte vært 3.8literen da. Vet du åssen forsikringen er i forhold til E36 M3 3.2L. Jeg kunne tenkt meg en M5 å, men synes M3 er litt finere
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå