Positiv Skrevet Desember 26, 2007 Share Skrevet Desember 26, 2007 Skal kjøpe senkefjærer til min 1983 535IA Ser at eiker mororshop, selger et sett 45/35 mm. Noen som kan si om det blir pent med denne senkningen, eller om jeg burde kjøpe fjærer med annen senkningsgrad. Som man kan se av bildene, henger det litt for mye bak. Ønsker og se kun toppen av dekket ved overgang til hjulbuen oppe. Vet ikke hva som sitter på i dag, da det ikke er registrert i vognkort, og jeg har heller ikke noe tuv papirer. Satt pris på om noen, tok seg bryet med og svare. Trykk på bildene, og du vil få det forstørret. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Positiv Skrevet Desember 27, 2007 Forfatter Share Skrevet Desember 27, 2007 bump Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr-x Skrevet Desember 27, 2007 Share Skrevet Desember 27, 2007 Hei! ville gått for HR fjører eller org M-teck fjører, de senker ca 30mm Jeg vart i hvertfall fornøyd med org M-teck på 535`n min. ps med bilstein dempere blir det en helt topp kombinasjon Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå