Fliid Skrevet Desember 27, 2007 Skrevet Desember 27, 2007 Ser posten min kanskje kom litt seint.. Tok så tid å lage posten at jeg fikk ikke fulgt emd på hva som skjedde i tråden samtidig:P hehe. Beklager.
Aroid Skrevet Desember 27, 2007 Skrevet Desember 27, 2007 så der ja fikk du farge karte på norsk også fra Balltre og en dose spydighet til me. lykke til å sett M20 nedi E30 318i. husk resten av tingan også når motoren skal nedi.
Balltre Skrevet Desember 27, 2007 Skrevet Desember 27, 2007 Den runde kontakten kom først ved facelift 9/85 samtidig med innføring av 325i.
Balltre Skrevet Desember 27, 2007 Skrevet Desember 27, 2007 så der ja fikk du farge karte på norsk også fra Balltre og en dose spydighet til me. lykke til å sett M20 nedi E30 318i. husk resten av tingan også når motoren skal nedi. Jeg håper du ikke er av den langsinte typen?
Fliid Skrevet Desember 27, 2007 Skrevet Desember 27, 2007 hm, ok. visste jeg ikke. Men det jeg nevnte angående 15+ på coil problemet, er vell rett at dette forsvant på på facelift nr. 2 kan du si..09/1987? Beklager en nesten OT.-
Aroid Skrevet Desember 27, 2007 Skrevet Desember 27, 2007 så der ja fikk du farge karte på norsk også fra Balltre og en dose spydighet til me. lykke til å sett M20 nedi E30 318i. husk resten av tingan også når motoren skal nedi. Jeg håper du ikke er av den langsinte typen? om jeg er langsint nei. vare i noen minuter så har jeg glemt det. jeg skal ærlig innrøm at jeg glemt noen info begynelsen av trådstarten. flott at folk er litt våken å rett opp vist noe blir feil.
Fliid Skrevet Desember 27, 2007 Skrevet Desember 27, 2007 Det er forøvrig en lett ombygging, elektrisk og "mekanisk" Det skotter ikke på kunnskap om akkurat en slik ombygging her inne på forumet;)
Balltre Skrevet Desember 27, 2007 Skrevet Desember 27, 2007 hm, ok. visste jeg ikke. Men det jeg nevnte angående 15+ på coil problemet, er vell rett at dette forsvant på på facelift nr. 2 kan du si..09/1987? Beklager en nesten OT.- Coil er alltid gjennom motorkontakt. Generelt er det bare den lille kontakten ved hanskerommet og pin 20 som gir problemer.
Fliid Skrevet Desember 27, 2007 Skrevet Desember 27, 2007 Ja, husker det bare var noe med den lille kontakten som har gitt hodebry for flere og måtte til 15+, de sleit da med å få tenning/liv overhodet. Men man kan ta feil Men til topic, lykke til Reedline, fortsett og spør
Balltre Skrevet Desember 27, 2007 Skrevet Desember 27, 2007 Ja, det stemmer hvis de har brukt en gammel motor i en faceliftbil.
Balltre Skrevet Desember 27, 2007 Skrevet Desember 27, 2007 Dvs. den tredje i den lille kontakten (utenom turtall og forbruk) er startsperre.
Reedline Skrevet Desember 27, 2007 Forfatter Skrevet Desember 27, 2007 tusen hjertelig takk for hjelpen! setter stor pris på hjelpen jeg fikk og altid får av deg Fliid! viss jeg får noen problemer underveis så skriker jeg ifra! =) nå holder jeg på å skru ut den gamle motoren for å vaske motor rommet å gjøre det klar ny motoren... men først så skal den vaskes å pusees og gjøres strøken
Fliid Skrevet Desember 27, 2007 Skrevet Desember 27, 2007 Ingen årsak Kunnskap og erfaring er til for å læres bort:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå