Gå til innhold

tøffe strøkne billige 8x18" et40 til e36 e46

Anbefalte innlegg

Skrevet

selges billig v hurtig handel. skulle helst vært solgt i går ;)

de er uten dekk! kan evt selges med to bra dekk for 500kr ekstra

8x18" et40 brukt 2 mnd. kosta 1800pr stk nye på gs. selges for 4000kr ferdig prutet !!!! alle bud under det blir ikke vurdert !!

xesavnjqqhhe6fjxwmpw.jpg

ta kontakt på pm eller 92209296

Skrevet

frakt er ikke så dyrt.. sender to å to felger sammen. så blir 560. men hvis to å to felger veier under 25kg med innpakkinga. blir det 400. ikke noe prob å sende. om kr blir overført i dag kan jeg sende i morgen. ta kontakt på pm eller mob.

Skrevet

nope.. evt kun da i 19" rh x-rad. ellers kun rent salg. er en del interesse for disse nå. men ikke så mange som har kr før uti januar... førstemann med kr får de. om de ikke hentes er porto 560kr da belaster jeg ikke kjøper for esker teip osv.

Skrevet

bridgestone potenza s02 trur jeg. det ene er helt nytt så å si.. noe jeg har hatt liggende en stund..

Skrevet

byr 3500 inkludert frakt og di to dekkene ferdig pålagt/ballansert. vet dette er under hva du ønsker. men er som sagt et bud, når det ser ut som du ikke får solgt

Skrevet

HA HA. du kan få to felger med dekk. så beholder jeg de to andre for den prisen. drøyer jeg med å selge disse til påske tider. får jeg glatt 4000 uten dekk..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...