Gå til innhold

original 530 M

Bmw4life
 Share

Anbefalte innlegg

hei har en original bmw 530iM 1989 mod. km stand på bil er i overkant av 300 000, men var i danmark hos koed å hentet en ny motor til bilen, denne motoren har gått 170 ca ble jeg fortalt av koed, jeg har foreløpig bare satt motoren nedi, har ikke fått koblet til alt enda, har ikke hatt tid, så bilen selges som prosjekt, jeg kan eventuelt gjøre den klar så den kan kjøres. er rust i kanaler å tank lukket å bagsjeluka.

har ikke peiling på hvor mye jeg kan ta for bilen, men jeg gir den ikke bort, følger med cobra senkefjærer, ikke satt på, det sitter simons eff anlegg på, HELT NYTT, ikke brukt i det hele tatt. ikke satt på bilen engang enda. bilder ligger på prosjektet mitt, gå inn der å se, å kom med bud. send meg en meldig eller gi meg ett ring, på tlf 95475766.

bilen selges igrunn fordi jeg vil ha enten stasjonsvogn eller e30 igjen, så er interessert i bytte..

bilen må eu godkjennes, men har skiltene på den enda.

dette er ett enkelt prosjekt, å bilen er veldig god å kjøre, jeg hentet den i gol, å hadde en nydelig tur helt ned til kr sand.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

skrev i annonsen at bilder ligger på prosjektsiden min i signaturen. den går ikke under 18000 for å si det sånn, da det er hva jeg har kostet på bilen til nå med ny motor å nytt eksosanlegg.

vil helst bli kvitt den så fort som mulig da jeg faktisk ikke har tid til å skru egentlig.

bytte i hva som heslt, alt er aktuelt. så lenge det har 4 hjul;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 weeks later...
  • 2 weeks later...
  • 3 months later...
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...