snø_sokk Skrevet Desember 27, 2007 Share Skrevet Desember 27, 2007 jeg må bytte disse to tingene på bilen, og jeg lurte på om dette er noe vanskelig? er det noe jeg kan klare selv, selvom jeg ikke har noe særlig peiling på motorskruing? evnt. om det er noen i vestfold som har lyst til og komme og bytte det for meg i morgen for noen kroner Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jolly Skrevet Desember 27, 2007 Share Skrevet Desember 27, 2007 Her http://www.autopower.se/mekartips/mekar ... p?dokid=71 har du en komplett "do it yourself" med god beskrivelse. Lykke til. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
snø_sokk Skrevet Desember 28, 2007 Forfatter Share Skrevet Desember 28, 2007 takk! skal prøve i morgen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
The_transporter Skrevet Desember 28, 2007 Share Skrevet Desember 28, 2007 stikk på bilrekvisitabutikken du kjøpte delene så kjøper du en haynesbok koster ikke mye.. men er j¤%&lig kjekk og ha så slipper du å gå frem og tilbake til dataen hele tiden mens du skrur også Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Richie85 Skrevet Januar 14, 2008 Share Skrevet Januar 14, 2008 takk! skal prøve i morgen spent jeg, gikk det bra?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå