Gå til innhold

1990 BMW 518i selges..Bra Vinterbil!!*SOLGT*


OAF
 Share

Anbefalte innlegg

Må selge min pålitlige sliter :cry: denne bilen har aldri sviktet meg!

Denne er en sen 90 mod. BMW-schwartz. Slitt i lakk,men meget lite rust på den,ikke noe betydelig på de typiske "e34-plassene". Men noen småflekker er det jo her og der.Dører,bagasjeromsluke o.s.v er bra. Grått stoffinteriør med midtarmlene på førerstol...(stol fra e32 :wink: )

Senket 40/40 med Apex fjører. Hvite blinkers foran og på sidene...sota bak. EU-godkjent til April 2008. Km.stand på den er ca 330000. nylig skiftet olje og filter (1500 km siden) ble også skiftet reg. reim på samme tid med strammehjul og full pakke :wink:

Bilen står nå på gode piggdekk(nye før denne sesongen)

Ellers så er sommerdekkene meget gode på 15 org. krysseiker :)

Utstyr og nytt å slikt;

*2x el. speil

*Takluke

*Servo

*Sportsratt (Momo et eller annet)

*Sentrallås

*M-tech Gearkule

*Radio/Cd Pioneer...

*Ny Vannpumpe

*Rollo i bakvindu

*Alle interiørlys fungerer i denne! :wink: hehe....

*4 Nakkeputer

*Ny Vannpumpe

*Nye Vindusviskere(Bosch)

Mangler på bilen som jeg vet om er frieksos som har komt nå i det siste men ikke mye..Noe slappe bakdempere,..pluss der er sikkert et eller annet i forhjulsstillingen som ikke er 100%..dette kan være bærearm eller hjelpesnekkeforing...har ikke sett på dette så nøye...ellers ingenting mer som jeg kommer på nå hvertfall...;)

Men jeg lar ikke denne bilen gå før jeg har funnet meg en ny en,for M3'en forsvinner nå også....men skrik ut om du trenger en god vinterbil/arbeidsbil :wink: mye bil igjen her!!

Ring for ytterligere info! tlf 92034973 Odd Arne Fjørtoft

Prisantydning 15000;-

Kan følge med stor stereo mot endel tilegg i pris!

2x10 Alpine Type-R i kasse, Fet JBL forsterker til å drive de...pluss en meget bra til å drive frontsett + bakhøytalere...;)

pdrjxx16qxf0ozlpjadf.jpg

a8mc05kvavdkdhmhwykl.jpg

1ikw7jbjnqrmvl85pqnx.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis du tar noen bilder som gjør at det går an å gjøre seg opp en mening , så kan denne bilen være aktuell for meg (eller min eldste sønn).

Bildene du har tatt er enten av disko kvalitet eller så mørke at det ikke går an å se hva det er. Ser ut som om du har tatt bilder av skiltene.

Er ironisk ment ,men bedre bilder hadde gjort det litt mer spennende for meg ihvertfall

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...