NeonMuffler Skrevet Desember 22, 2008 Skrevet Desember 22, 2008 SKAL bli Norges raskeste E36 sedan gudd lukk med å slå VS sin TT M3
Sir Hofstad Skrevet Desember 22, 2008 Forfatter Skrevet Desember 22, 2008 SKAL bli Norges raskeste E36 sedan gudd lukk med å slå VS sin TT M3 Jo, takk
Rayman Skrevet Januar 10, 2009 Skrevet Januar 10, 2009 var vel ikke bånn gass det der? var isåfall j... treig opp i turtall...
Sir Hofstad Skrevet Januar 10, 2009 Forfatter Skrevet Januar 10, 2009 var vel ikke bånn gass det der? var isåfall j... treig opp i turtall... Mobil, og den klarte ikke holde følge med nåla uten jeg gjorde det så roilg. Forøvrig regner jeg ikke VS sin som en 325, og tror du er enig med meg. Ser at det er en E36 sedan, men jeg mente 2,5, my bad
E36Cab1 Skrevet Januar 11, 2009 Skrevet Januar 11, 2009 M3 kammer burde funke? Det meste funker,men hvordan det funker er jo en anna sak.. Hva er den oppgitte spesifikasjonene på M kammer kontra S da?
Azeton Skrevet Januar 11, 2009 Skrevet Januar 11, 2009 Du kan nok ikke bruke Kammer fra Euro m3.. Men fra US M3 kan du bruker kammer fra. Eller så ville jeg anbefalt og kontaktet KMcams for en prat om kammer..!
stianmann Skrevet Januar 21, 2009 Skrevet Januar 21, 2009 Hehehe, fant tråden her nå. Dette er faktisk min gammle bil Eier nr 2. på denne bilen. Kjøpte den av en eldre bmw entusiast som bodde i norge men jobbet halve året av gangen i kuwait. Kult prosjekt! Faktisk bilde av den i avataren min ikke vært her på en stund
Lightning Skrevet Januar 22, 2009 Skrevet Januar 22, 2009 Høres bra ut dette prosjektet. Du sier flere ganger at du skal ta bilder i morgen? Kan du ikke få lagt ut bilder av det du gjør med bilen. Så vi får se hva som skjer. Blir jo litt mye snakk.
NeonMuffler Skrevet Januar 22, 2009 Skrevet Januar 22, 2009 kun så lite å hente på chip altså? min 525 med M50 drar jo opp til 6700RPM ca
Hauso Skrevet Januar 28, 2009 Skrevet Januar 28, 2009 blir fett! sinnsykt fett! jeg beundrer ferdighetene dine innenfor Bmw og bil skruing! lykke til, og skal jeg til Trondheim en gang, kan jeg komme å se på bilen din? Hilsen Magnus
Sir Hofstad Skrevet Februar 2, 2009 Forfatter Skrevet Februar 2, 2009 Hehehe, fant tråden her nå. Dette er faktisk min gammle bil Eier nr 2. på denne bilen. Kjøpte den av en eldre bmw entusiast som bodde i norge men jobbet halve året av gangen i kuwait. Kult prosjekt! Faktisk bilde av den i avataren min ikke vært her på en stund Kunne vært interessert i kontakt med deg? Mangler bare litt dokumentasjon for at det skal være komplett... Var bare et vrak når jeg hentet den på minnesund i Januar i fjor. Måtte skru hele kvelden for å få den kjørbar
Sir Hofstad Skrevet Februar 2, 2009 Forfatter Skrevet Februar 2, 2009 Høres bra ut dette prosjektet. Du sier flere ganger at du skal ta bilder i morgen? Kan du ikke få lagt ut bilder av det du gjør med bilen. Så vi får se hva som skjer. Blir jo litt mye snakk. Jobber på verksted der vi bare har Tirsdagskvelder for å skru på eget... Med tvillinggutter på 4 og ei kone som har vært på jobb til sent på kveld har jeg ikke hatt mye muligheter til å begynne ombygging selv om delene er der. Bilen kjøres forøvrig ikke på saltet føre da den er rustfri under. Foreløpig har det dreid seg om å bytte slitedelerog planlegge. Men kommer noen bilder nå snart håper jeg.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå