smez Skrevet Desember 28, 2007 Skrevet Desember 28, 2007 heihei da har jeg planer om å dra i gang kjøring på garder moen via www.romerike-gatebil.com og dere er hjertelige velkommene til å være med.. vi satser på en større suksess en sist treff og håper på mange blide fjes og morsom kjøring. her kan alle hvære med uansett bil.. http://romerike-gatebil.com/forum/index.php?board=3.0 er ikke sikker på om dere kommer inn uten å registrere der på siden men det koster ikke noe å registrere seg..
NeonMuffler Skrevet Desember 29, 2007 Skrevet Desember 29, 2007 joda, går bra med prøveskilter i stål?
NeonMuffler Skrevet Desember 29, 2007 Skrevet Desember 29, 2007 da kommer jeg! hvordan er langtids varselet? begynner nesten å tru at jeg må legge om til sommerhjul
smez Skrevet Desember 29, 2007 Forfatter Skrevet Desember 29, 2007 begynner å lure på det samme her.. jeg får beskjed når du har betalt bare merk det med kjøring 12,1 og navn.. så blir du satt opp på lista..
Bimmerlars Skrevet Desember 30, 2007 Skrevet Desember 30, 2007 Er det snøføre tar jeg meg en tur tenker jeg
smez Skrevet Desember 31, 2007 Forfatter Skrevet Desember 31, 2007 her må det forhånds betales.. vi har ikke penger til å legge ut i klubben.. så de som skal kjøre må betale og melde seg på. på www.romerike-gatebil.com
smez Skrevet Desember 31, 2007 Forfatter Skrevet Desember 31, 2007 250kr.. har vi blitt enige om.. da er det kjøring hele dagen
conan Skrevet Desember 31, 2007 Skrevet Desember 31, 2007 Men må jeg bli medl på romerikets gatebilklubb for evnt og kunne betale? Fikk litt lyst og henge med. En liten burstagsgave til meg selv, hehe.
smez Skrevet Desember 31, 2007 Forfatter Skrevet Desember 31, 2007 nei du trenger ikke det.. her er det bare å være med.. mulig du må medlde deg inn på forumet.. men er ikke sikker
Stephan.s Skrevet Januar 2, 2008 Skrevet Januar 2, 2008 Neineinei, fikk ikke vært med sist g.moen treff, og får ikke vært med nå heller pga jobb
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå