Pinky Skrevet Desember 28, 2007 Skrevet Desember 28, 2007 Skal kjøpe ny bakerste potte(ikke trim) på min 98 316 E36. Bør jeg kjøpe hos BMW eller går det like greit med en uorginal potte? Hvike forskjeller vil jeg evt. merke? Vil helst ha minst mulig lyd.
Fliid Skrevet Desember 28, 2007 Skrevet Desember 28, 2007 Det går vell i lyd.. Effekt messig vil du merke tilnærmet ingenting. Men kan godt hende at noen innbiller seg at de merker forskjell på draget når de bytter bakerste potte.
///MoePower Skrevet Desember 28, 2007 Skrevet Desember 28, 2007 Kvaliteten på de forskjellige merkene varierer en del. Enkelte ruster mer enn andre, gjerne er dette billige merker som gjør.
///MoePower Skrevet Desember 28, 2007 Skrevet Desember 28, 2007 Det går vell i lyd.. Effekt messig vil du merke tilnærmet ingenting. Men kan godt hende at noen innbiller seg at de merker forskjell på draget når de bytter bakerste potte. Tror ikke det var "trim" potte han var ute etter
Fliid Skrevet Desember 28, 2007 Skrevet Desember 28, 2007 Hehe, leste på nytt.. Og du har så rett! Leste litt fort ja. Beklager Edit; Tror jeg ble ett lite offer for en smule redigering av innlegg til trådstarter:P hehe
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå