kassander Skrevet Desember 28, 2007 Share Skrevet Desember 28, 2007 kldvuhøsfv Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwrasaren Skrevet Desember 28, 2007 Share Skrevet Desember 28, 2007 Bilde av M3 spoileren? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ballder Skrevet Desember 28, 2007 Share Skrevet Desember 28, 2007 svarer ikke på innlegg så ring eller send sms.. tlf 48030215 :whoa: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
conan Skrevet Desember 29, 2007 Share Skrevet Desember 29, 2007 Bilde av M3 spoileren? Er ikke det den på siste bildet? bilde 6 a? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stian Børresen Skrevet Desember 29, 2007 Share Skrevet Desember 29, 2007 Vet du ikke svarer på innlegg, men lurte litt på hvor breie de er de Brock B1 felgene? Dette vil vel være relativ info;) Og vil de bli solgt utenom bilen? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwrasaren Skrevet Desember 29, 2007 Share Skrevet Desember 29, 2007 Bilde av M3 spoileren? Er ikke det den på siste bildet? bilde 6 a? Hehe! Det bildet kom ikke opp første gang jeg leste denne tråden. Men se der ja! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ehrnst Skrevet Desember 29, 2007 Share Skrevet Desember 29, 2007 greit å skrive hva som er gjort med motor og 300hk på 1.5 bar høres lite ut Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tsbusa Skrevet Desember 29, 2007 Share Skrevet Desember 29, 2007 Denne var jo på autodb for litt siden. Var vist forsterket motor osv mener jeg å huske. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjernes Skrevet Desember 29, 2007 Share Skrevet Desember 29, 2007 Denne var jo på autodb for litt siden. Var vist forsterket motor osv mener jeg å huske. Står der fortsatt den : http://www.autodb.no/cgi-bin/car/detail.pl?nr=1721350 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TSL Skrevet Desember 29, 2007 Share Skrevet Desember 29, 2007 hva forlanger du for hele greia Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ballder Skrevet Desember 29, 2007 Share Skrevet Desember 29, 2007 Denne var jo på autodb for litt siden. Var vist forsterket motor osv mener jeg å huske. Står der fortsatt den : http://www.autodb.no/cgi-bin/car/detail.pl?nr=1721350 Trist det her. Så ut til og være en seriøst grei bil/bygg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
e30 tic Skrevet Desember 30, 2007 Share Skrevet Desember 30, 2007 Denne var jo på autodb for litt siden. Var vist forsterket motor osv mener jeg å huske. Står der fortsatt den : http://www.autodb.no/cgi-bin/car/detail.pl?nr=1721350 stian sin annonse som du har linket til, var forrige eier,også bygger av bilen såvidt meg bekjent, nåværende selger hadde bilen i noen dager før den ble krasjet. han hadde også en annonse ute som jeg ikke fant nå dessverre. tror denne bilen har en ganske ok merknad nederst i vognkortet også. men alt dette kan sikkert eier bekrefte\avkrefte. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg