Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

noen som vet kor æ får tak i strømsjema til 325 e30 1988 modell trenger strømsjema over motoren . har montert en 325 motor i en 1989 316 får ikke gnist

Skrevet

Kommer an på om du virkelig har en 88-modell motor eller en fra 9/88 og om du har en 89-modell bil uten ABS. Sjekk pin 20 i motorkontakten, hvis det er en rød (eller en rød med-et-eller-annet-annen-farve) så må du blinde den fra motorsiden.

Skrevet

sjangsen er stor for det ja, men skjekket det som Balltre nevnte? Står om grønn ledning og 15+ på coil i mine innlegg i tråden jeg linket til.

Skrevet

fikk liksom ikke helt take på det som står der e lit usikker på model på motoren som æ skall bruke dem stod i en 88 med 320 når æ fikk den . Alt virke starte drar motorem rundt men gnistre ikke

Skrevet

motoren er en 88 modell har dem store kontakten til diagnose pluggen.

Så lure på den blå ledninga som kommer ut au motorstyringen

Skrevet

Nok en gang: Se i motorkontakten om det på sikringssiden (dvs. bilens ledningsnett) om det er en brun ledning i pin nr. 20. Og om det er en rød (eller rød et-eller-annet) på motorsiden, dvs det ledningsnettet som ligger rundt motoren. Det er en gummimansjett på de runde kontaktene som man kan vri tilbake slik at man kan se pin. nr og farve på ledningene. HVIS det er slik som jeg beskrev, så må du iallefall bytte det HVITE releet. Muligens må du også bytte ledningsnettet pga kortslutning (brann).

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...