BVLB Skrevet Desember 28, 2007 Skrevet Desember 28, 2007 innfestningene til reimhjulet er knekt, slik at skruene står igjen mens reimhjulet bare henger og slenger... jeg er nødt å få av viften på en eller annen måte. jeg har nytt reimhjul. er det den bittelille tappen foran på viften jeg skal trykke inn for så å trekke hele viften av, eller må jeg skru på den mutteren innenfor viften som sitter på selve akslingen? er på verkstedet nå, trenger bilen i morgen!! har ikke kjøling eller lading om jeg ikke får byttet dette!! (har desverre ikke kamera her) får ikke tak i å holde igjen når jeg skrur på den mutteren som sitter på akslingen til viften pga reimhjulet som henger og slenger har tilgang på alt mulig verktøy... på forhånd takk... =)
Tommy Skrevet Desember 28, 2007 Skrevet Desember 28, 2007 Har du mulighet for å få sveist fast reimhjulet igjen med et par punkter? slik at du har noe som holder igjen. Husk også at det er LINKS gjenger på mutteren.
BVLB Skrevet Desember 28, 2007 Forfatter Skrevet Desember 28, 2007 eg prøver det... takker for tipset. vet at det er links gjenger... =)
Ballder Skrevet Desember 28, 2007 Skrevet Desember 28, 2007 Links gjenger ja, og kil en krftig skrutrekker mellom bolter og aksling mens du drar på mutteren, så kommer den som regel av.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå