Ad|oS Skrevet Desember 28, 2007 Share Skrevet Desember 28, 2007 Da var det på tide å selge bilen til fordel for noe nytt. Tror jeg har fått med det meste i annonsen. http://www.autodb.no/cgi-bin/car/detail ... te=default Har jeg glemt noe eller det er noe du lurer på, PM meg! Ikke masse tullsnakk i tråden her håper jeg... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Niklas Skrevet Desember 28, 2007 Share Skrevet Desember 28, 2007 Hei! Såg ut som ein fin bil, har du bilde av skade på døra? Ser den like fin ut som på bildene? Har du nokre per dags dato bilete? Bare 15" stål til vinter som følger med? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ad|oS Skrevet Desember 28, 2007 Forfatter Share Skrevet Desember 28, 2007 Hei!Såg ut som ein fin bil, har du bilde av skade på døra? Ser den like fin ut som på bildene? Har du nokre per dags dato bilete? Bare 15" stål til vinter som følger med? Visste jeg hadde glemt noe... Skal fikse bilder av det i morgen når det er litt mer lys. For lite lys her nå til å ta noen bra bilder av det. Har ikke redigert bort noe eller glatta ut ting på bildene. Ser naturligvis ikke like bra ut som når den er nypolert med sommerfelger nå som det er så mye salt på veiene og med stål. Bare stål som følger med nå, men for 2-3lapper ekstra får du med sommerfelgene Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AC Schnitzer Skrevet Desember 28, 2007 Share Skrevet Desember 28, 2007 Fin bil. Hvilke blinkers har du, eller går de i et med hovedlyktene? Bilde 3 er eldre ser det ut til, men det vet du sikkert (matter og pedaler) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ad|oS Skrevet Desember 28, 2007 Forfatter Share Skrevet Desember 28, 2007 Hovedlykt og blinklys i ett ja. Delight lykter fra nederland om du lurte Regner med du mener bilde 2 hehe Er klar over dette, men var eneste ok bilde jeg hadde av interiøret... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vegardostrem Skrevet Desember 29, 2007 Share Skrevet Desember 29, 2007 Er interessert - sendte deg PM. Nydelig bil forresten! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
osjaavik Skrevet Desember 29, 2007 Share Skrevet Desember 29, 2007 Nydelig bil, hadde jeg hatt litt mer penger nå skulle jeg kjøpt den :'( Lykke til med salget Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ad|oS Skrevet Desember 29, 2007 Forfatter Share Skrevet Desember 29, 2007 BUMP Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
benger Skrevet Desember 29, 2007 Share Skrevet Desember 29, 2007 Hei! Ordentlig pen bil Det er kun salg du er interrisert i, og ikke noe innbytte ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Haug Skrevet Desember 29, 2007 Share Skrevet Desember 29, 2007 Funnet en erstatter da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ad|oS Skrevet Desember 29, 2007 Forfatter Share Skrevet Desember 29, 2007 Hei! Ordentlig pen bil Det er kun salg du er interrisert i, og ikke noe innbytte ? Med mindre du har en meget pen nyere modell av E36, evnt en rimelig E46 er det nok ganske uaktuelt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ad|oS Skrevet Desember 29, 2007 Forfatter Share Skrevet Desember 29, 2007 Funnet en erstatter da? Nja, er en jeg har planer om å kikke på snart hvertfall. Men får se hva det blir til... Har du en potensiell erstatter til meg? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Haug Skrevet Desember 29, 2007 Share Skrevet Desember 29, 2007 Funnet en erstatter da? Nja, er en jeg har planer om å kikke på snart hvertfall. Men får se hva det blir til... Har du en potensiell erstatter til meg? Har jo en cab i garasjen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ad|oS Skrevet Desember 29, 2007 Forfatter Share Skrevet Desember 29, 2007 Er nok ikke aktuelt med cab nei... Her står det litt om hva jeg er interessert i: http://www.bimmers.no/viewtopic.php?t=68247 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Stokk1 Skrevet Desember 30, 2007 Share Skrevet Desember 30, 2007 Solgt bilen ? Venter du til våren så skal jeg kjøpe den Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg