xibriz Skrevet Desember 29, 2007 Skrevet Desember 29, 2007 Er det kun jeg eller er det en felles oppfattning at en standard e36 er ufattelig høy bak? Sitter og ser på bilen min og synes det er så sinnsyk høy klarning mellom bakken å bakfangeren, selv om dekkene går helt opp i hjulbuen. Dette skyller også litt at noen har stjålet difuseren min Men finnes det noen bedre alternativer til bakfanger enn den orginale? Synes de fleste stylingfangerene blir for voldsomme.. trenger noe diskret.
-Anders- Skrevet Desember 29, 2007 Skrevet Desember 29, 2007 Original M3 bakfanger. Ingenting annet er pent på e36.
xibriz Skrevet Desember 29, 2007 Forfatter Skrevet Desember 29, 2007 Jeg ser ikke forskjell på en orginal M3 fanger og den oginale på sedanen min, bortsett fra difuseren
-Anders- Skrevet Desember 29, 2007 Skrevet Desember 29, 2007 M3 fangeren bygger litt mere ut. Ta en tur på google, så ser du det fort. Jeg mener e36 bare blir seende teit ut med lave bakfangere.
xibriz Skrevet Desember 29, 2007 Forfatter Skrevet Desember 29, 2007 Etter nøye studie ser jeg at det faktisk er litt forskjell ja
snurresprett Skrevet Desember 29, 2007 Skrevet Desember 29, 2007 synst nå du skal senke meget drøyt med en rieger infinity før det begynner å se lavt ut der bak.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå