hauken Skrevet Desember 29, 2007 Share Skrevet Desember 29, 2007 virker ikke på ene døra bak,hva kan gjøres,er de noe vakumgreier? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bonden Skrevet Desember 29, 2007 Share Skrevet Desember 29, 2007 Drivern er elektrisk ,den må nok byttes hvis den ikke virker så sant det ikke er feil på noen ledninger eller kontakter.det er ganske vanlig med feil på disse. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bjalle Skrevet Desember 29, 2007 Share Skrevet Desember 29, 2007 sentrallås motor må nok skiftes,som regel ryker høyre bak først, av en eller annen grunn.jeg skiftet høyre bak på min og den har fungert fint etterpå. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hauken Skrevet Desember 29, 2007 Forfatter Share Skrevet Desember 29, 2007 høyre bak,ja...kostbar sak? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bjalle Skrevet Desember 29, 2007 Share Skrevet Desember 29, 2007 kjøpte brukt fra koed.dk tror jeg ga 200 kr. Rune1959 reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå