xZoPpY Skrevet Desember 29, 2007 Skrevet Desember 29, 2007 Hei Lurte på om jeg skulle prøve å kjøpe grill fra ebay: http://cgi.ebay.com/ebaymotors/92-96-BM ... enameZWDVW Ser de ok ut? Står at dem skal passe e36, så da går jeg ut ifra de vil passe min 320i 95 mod? Førstegang jeg bruker ebay isåfall, alltid hatt lyst å prøve.. hehe Takk for svar på forhånd EDIT; Skulle ikke ha helt chrome skulle ha chrome kant og svart inni
Gjest Skrevet Desember 29, 2007 Skrevet Desember 29, 2007 Tror du bør spørre om han sender til Norge og hva det koster. Ser at han en plass skriver at han sender "worldwide" mens en annen plass skriver han "NO international shipping".
xZoPpY Skrevet Desember 29, 2007 Forfatter Skrevet Desember 29, 2007 Tror du bør spørre om han sender til Norge og hva det koster. Ser at han en plass skriver at han sender "worldwide" mens en annen plass skriver han "NO international orders". Takk for tips.. Men søren og.. fant ikke grill med chrom kant og svart inni.. kan noen hjelpe meg?
xZoPpY Skrevet Desember 29, 2007 Forfatter Skrevet Desember 29, 2007 Sendte han en mail for å høre om han har slik grill jeg vil ha, kan ikke finne en slik på ebay jeg.. noen andre som kan? Får se om han sender til norge også..
Mikke1981 Skrevet Desember 29, 2007 Skrevet Desember 29, 2007 http://cgi.ebay.com/ebaymotors/BMW-Left ... 0196195132 Var det sånn grill du tenkte på?
xZoPpY Skrevet Desember 29, 2007 Forfatter Skrevet Desember 29, 2007 Ja om den er svart inni så.. så det ikke så godt Mennee, til 318? sku hatt til 320 Er slik på bildet her jeg vil ha: Men han med det bildet sender ikke til norge og det står heller ikke til e36.. skal ikke være lett.. EDIT: Tok på meg "brillene" og leste nå og da står det jo der hehe.. Må kjøpe en av hver da, right og left siden det ikke leveres i en pakke? Syntes d var litt dyrt for bare en jeg..samt frakt på $41 dyrt spør du meg..
Mikke1981 Skrevet Desember 29, 2007 Skrevet Desember 29, 2007 Si til selger at du ville kjøpe en slik en på bilde og spørs om han sender til norge noe han helt sikkert gjør. Grillen er lik uansett om den heter 316 eller M3.
xZoPpY Skrevet Desember 29, 2007 Forfatter Skrevet Desember 29, 2007 Jess, har gjort det, om jeg ikke får svar eller noe så får jeg eventuelt kjøpe av den siste linken du kom med.. Kommer vel på ca 500kr er vel ikke såå gale, men kunne vært billigere.. Men åssen er det med moms? Må jeg plusse på det? Når er det toll kommer som ekstra avgift?
erlend_p Skrevet Desember 29, 2007 Skrevet Desember 29, 2007 hvis de er i chrome, og du vil ha de sort, er det vel ikke noe heksekunst å lakke de sorte inni? Eneste du må passe på med tanke på om de passer eller ikke er om de er beregnet og modeller før 97 eller etter 97, var da de skiftet grill.
maasoey Skrevet Desember 29, 2007 Skrevet Desember 29, 2007 http://www.jetcarrier.com/ ( www.magnum.no ) Her er for frakting om du trenger det
xZoPpY Skrevet Desember 30, 2007 Forfatter Skrevet Desember 30, 2007 Takker... Men kan noen forklare meg dette med moms og toll ved kjøp av varer fra utlandet? Hva blir kostnadene der som oftest?
iNthe Skrevet Desember 30, 2007 Skrevet Desember 30, 2007 blir ingen moms på to nyrer som du vil bestille.. er så liten verdi i den pakken.. går som oftest bare rett igjennom tolla.. værre når du bestiller opp større gjenstander.. men er ikke slike nyrer som du ønsker å bestille helt normale? for isåfall har jeg en haug av nyrer liggende, chrom med svart inni, svart med svart inni.. bare å ta kontakt.. nytt å brukt..
xZoPpY Skrevet Desember 30, 2007 Forfatter Skrevet Desember 30, 2007 Takker for svar =) PM sendt til deg..
xZoPpY Skrevet Desember 30, 2007 Forfatter Skrevet Desember 30, 2007 Orginal nyrer det du vil ha. Ja, vet ikke om det er noe som heter noe utenom orginal jeg, men vil ihvertfall ha chrom i "rammen" og svart inni som orginal.. Finnes det andre typer som er ca lik da?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå