Tom-Erik ///M5 Skrevet Desember 29, 2007 Share Skrevet Desember 29, 2007 Da det ikke er lett og selge m5`en om dagen så vurderer jeg og selge min e30.. Så derfor legger jeg ut en liten annonse for og se om jeg får no respons på den.. Bilen er en 1986mod 325i m-tech 1 1994,mod 3l m3 motor Gule koni, justerbare (Høyde / hardhet Bilen har akkurat rullet 200.000 diff-sperre ny radiator ny olje kjøler carbon innsug Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
feedon Skrevet Desember 29, 2007 Share Skrevet Desember 29, 2007 cirka pris a?? veit vell hva du ikke selger for Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ADHD POWER Skrevet Desember 29, 2007 Share Skrevet Desember 29, 2007 bilder av motor? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tom-Erik ///M5 Skrevet Desember 29, 2007 Forfatter Share Skrevet Desember 29, 2007 ja selger den ikke for under 50tusen.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tom-Erik ///M5 Skrevet Desember 29, 2007 Forfatter Share Skrevet Desember 29, 2007 http://www.bimmers.no/viewtopic.php?t=59059 der er det no flere bilder.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
George Constanza Skrevet Desember 30, 2007 Share Skrevet Desember 30, 2007 hel og pen denne her. hvor mye uten m3 motoren og følger 325 motoren med? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Peders Skrevet Desember 30, 2007 Share Skrevet Desember 30, 2007 Hvordan ser veiven ut etter lager havariet? Må den slipes eller har den ikkje tatt skade? Blitt oval? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tom-Erik ///M5 Skrevet Desember 30, 2007 Forfatter Share Skrevet Desember 30, 2007 selger kun bilen komplett.. jeg har kun sett på veiva så den ser og kjennes bra ut.... men jeg har ikke målt den eller noe sånn.. men det kan hende veiva er uskadet så man slipper og slipe den.. bilen ble stoppa så fort je hørte ulyden.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TDFV Skrevet Desember 30, 2007 Share Skrevet Desember 30, 2007 Siden det er rådebank og sånn, kan rådene også blitt uavbalanserte. Vet ikke hvor stor sansynlighet for at det har kjedd, siden du oppdaget det så tidlig. Men hvordan er det med rust på bilen? mye, bilder? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tom-Erik ///M5 Skrevet Desember 30, 2007 Forfatter Share Skrevet Desember 30, 2007 jeg hadde ulyden bare ved 3000rm.. hørte den ikke ellers.. men siden jeg hadde den ulyden så skjønnte jeg at det var det så da ble den stoppa... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TDFV Skrevet Desember 30, 2007 Share Skrevet Desember 30, 2007 Men sånn ellers, er bilen tipp topp stand? lurte fremdeles på hvor rusta var på bilen jeg Har den vært kræsja noen gang? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tom-Erik ///M5 Skrevet Desember 30, 2007 Forfatter Share Skrevet Desember 30, 2007 Den rusta som har vært har blitt sveisa.. så det skal ikke være no.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TDFV Skrevet Desember 30, 2007 Share Skrevet Desember 30, 2007 Har du byttet foringer og det greiene under bilen enda og de e36 bremsene du sku ha på? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tom-Erik ///M5 Skrevet Desember 30, 2007 Forfatter Share Skrevet Desember 30, 2007 ja ellers er den veldig bra.. den har nok aldri kræsja.. har ikke sett no som kan tilsi at det kan ha skjedd... Det har vært rust på det typiske stede på e30.. Gulv har det blitt sveisa.. tidligere eier gjorde det... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tom-Erik ///M5 Skrevet Desember 30, 2007 Forfatter Share Skrevet Desember 30, 2007 har ikke bytta foringer eller satt på de bremsene.. Foringene er ikke dårlige men hadde tenkt og sett på powerflex foringer i hele understelle... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg