ac turbo Skrevet Desember 29, 2007 Skrevet Desember 29, 2007 Noen som vet om turbogrenrør fra ksr er bra?? http://kimmit-sport.com/e-shop/product_ ... cts_id=235 Syns selv d ser bra ut.....
jonas Skrevet Desember 29, 2007 Skrevet Desember 29, 2007 tror det er i grenselaget tynnt, men passformen er bra, har montert eit før..
oddis Skrevet Desember 30, 2007 Skrevet Desember 30, 2007 Jeg kjøpte et grenrør som er identisk med det på bildet for 3000kr nytt og de har gått ned enda mer. Kina vare.. Flere svensker som har hatt problemer med at det sprekker og sveiseslagg raserer turboen, derfor kvier jeg meg for å bruke det. Fullt mulig det blir gående på et budsjett bygg en gang i tiden, men å sette det før en turbo til 12-14k er ikke noe jeg ønsker å sjanse på. Jeg vet Kimmit sa at han skulle skifte ut de grenrørene med noen andre av bedre kvalitet, så det er fullt mulig han har gjort nå. Send en mail og hør med han du. Når man snakker slike summer for grenrør er det lurt å sjekke hva man faktisk kan få for en slik sum penger. Ta deg en kikk på f.eks 666fab.com og pure-pf.com. Der får du customlaget grenrør med skikkelig dimensjon på rør og uttak for ekstern wastegate. Dette er et meget kritisk punkt på disse kina grenørene som ofte må forsterkes i hytt og pine. Skal man også har EGR sensorer så begynner man virkelig å gå tom for forsterkninger i grenrøret. Har sett resulatet av det, og det er ikke oppløftende. Til turbo med intern wastegate med begrenset effekt funker det nok bra
ac turbo Skrevet Desember 30, 2007 Forfatter Skrevet Desember 30, 2007 ok.da blir d nok ikke rør fra ksr på mæ da....
D.Toft Skrevet Desember 30, 2007 Skrevet Desember 30, 2007 Til turbo med intern wastegate med begrenset effekt funker det nok bra definer begrenset effekt da... er jo mangen turboer med intern WG som er beregnet på 400-500hk så eg vil si at om du skal bygge turbo på den billige måten, med en 1500kr turbo, så holder den....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå