viplash Skrevet Desember 30, 2007 Skrevet Desember 30, 2007 Hei! Jeg har en 90 modell E34 (518i). I dag byttet jeg pærer i varmeapparatet, og kom til å merke noe "rart", meget mulig det skal være slik, men for meg virker det som om noe ikke helt stemmer. På de hendlene som bestemmer hvor det skal blåse, så blåser det varm på de som blåser opp mot ruta (øverste hendel), og den som gjør at det blåser på beina (nederste hendel), den midterste hendelen som gjør at det blåser mot fører og passasjer, den blåser kun kaldt... Er ikke det litt mystefistisk, og hva kan eventuelt være galt her? De vaierene på baksiden ser ut til å sitte normalt, og merker jo at den skifter mellom og ikke blåse mot fører/passasjer, og faktisk blåse. Vrir og hendlene på grader og vifte styrke, og da blåser den varm og kald luft ettersom hva jeg vrir den til å skulle blåse. Noen som har noen å si på det her?
Fliid Skrevet Desember 30, 2007 Skrevet Desember 30, 2007 Om du leiter blandt de 10 siste sidene her på forumet blandt trådene på teknisk så har det vært en omfattende tråd om akkurat dette. Konklusjon er vell slik; Det skal være sånn og du kan ergre deg over at du kjører E34, hehe:P
viplash Skrevet Desember 30, 2007 Forfatter Skrevet Desember 30, 2007 Jeg fant den tråden akkurat nå. Men hvorfor erge meg? Jeg har ett prakt eksemplar av en bil, som er en drøm og kjøre, og gir med massevis av og timesvis av glede. Jeg kan klare meg med kald luft der jeg. Er jo ikke være enn å ikke ha luft der om det er kald du er Så det er ingen krise det der Blir jo varmt med de andre mulighetene man har til å få varm luft i bilen
viplash Skrevet Desember 30, 2007 Forfatter Skrevet Desember 30, 2007 hehe.. Jeg skjønte spøken da Derfor jeg hadde alle de smile trynene
geirauer Skrevet Desember 30, 2007 Skrevet Desember 30, 2007 Akkurat samme i min E30. Har du prøvd og kun ha på dem i mittkonsollen? Hos meg blåser de faktisk varmluft da.
Fliid Skrevet Desember 30, 2007 Skrevet Desember 30, 2007 geirauer, det er sånn på E34, det er IKKE sånn på E30. Vi har varme i alle kanaler. Prøv og finn den tråden du og, så ser du at BMW endret dette tydeligs. Er mye mikk makk. Hadde noe med årstall og klima oav. og gjøre.
just_me Skrevet Januar 2, 2008 Skrevet Januar 2, 2008 Jeg har ikke varme i midtkonsollen på min e36 heller så :>
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå