Gå til innhold

Diagnoseprogram til -02 e39

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vurderer sterkt å investere i litt datagreier til å se på bilen min med, siden BMW her i byen strengt tatt ikke får til selv. Har oså et par tre kompiser som synes det er greit at jeg investerer, så hvorfor ikke, kjekt å ha. !

Men sådan, hva anbefaler dere ??

Har funnet 3 alternativer, carsoft, PA soft og carsoft med kabel og styr i fra bilkabel.no

Et annet moment, trenger en å ta hensyn til can-bus kompabilitet ved et sånt kjøp, vil jeg ha bruk for dette .. ?

Skrevet

Hei.

Jeg kjøpte Carsoft med kabler, og har tjent inn det den kostet. Bestilte Carsoft interface med kabler fra Hong Kong og fikk det levert på døra for 900,-.

Carsoft rapporterer feil fra de fleste modeller, men har noen bugs. Når airbaglampen min begynte å lyse, rapporterte Carsoft feil på beltestrammer, mens det i virkeligheten var en airbagsensor til sideairbagen (måtte til BMW for å finne ut av dette). Jeg har også et el-speil som ikke fungerer, men dette finner ikke Carsoft ut av.

Brukte også Carsoft til å finne ut at ene kamakselsensoren var gåen, samt verifisere kmstand og resette serviceindikator.

Så jeg kan anbefale Carsoft basert på egen erfaring, dog er den nok best til å finne feil i motor, lysmodul og airbag. Samt resette serviceindikator etc.

Tommy.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...