landego1 Skrevet Desember 30, 2007 Skrevet Desember 30, 2007 Vurderer sterkt å investere i litt datagreier til å se på bilen min med, siden BMW her i byen strengt tatt ikke får til selv. Har oså et par tre kompiser som synes det er greit at jeg investerer, så hvorfor ikke, kjekt å ha. ! Men sådan, hva anbefaler dere ?? Har funnet 3 alternativer, carsoft, PA soft og carsoft med kabel og styr i fra bilkabel.no Et annet moment, trenger en å ta hensyn til can-bus kompabilitet ved et sånt kjøp, vil jeg ha bruk for dette .. ?
trex Skrevet Desember 30, 2007 Skrevet Desember 30, 2007 Hei. Jeg kjøpte Carsoft med kabler, og har tjent inn det den kostet. Bestilte Carsoft interface med kabler fra Hong Kong og fikk det levert på døra for 900,-. Carsoft rapporterer feil fra de fleste modeller, men har noen bugs. Når airbaglampen min begynte å lyse, rapporterte Carsoft feil på beltestrammer, mens det i virkeligheten var en airbagsensor til sideairbagen (måtte til BMW for å finne ut av dette). Jeg har også et el-speil som ikke fungerer, men dette finner ikke Carsoft ut av. Brukte også Carsoft til å finne ut at ene kamakselsensoren var gåen, samt verifisere kmstand og resette serviceindikator. Så jeg kan anbefale Carsoft basert på egen erfaring, dog er den nok best til å finne feil i motor, lysmodul og airbag. Samt resette serviceindikator etc. Tommy.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå