Gå til innhold

Krise!!! Vindusheisene går ikke opp! Det er VELDIG kaldt!!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei!

Jeg har en E36 1992 modell 325iA hvor jeg kjørte ALLE fire vindusheisene ned PÅ EN GANG (med de fire trykknappene). Nå går ingen av de opp igjen!!! Har sjekket sikring nr. 33 og den er OK. Alt annet ser ut til å virke... Kan noen hjelpe? Det haster da kroppstemperaturen min nærmer seg 30 grader...(?) :D

Mvh Steinar

Skrevet

Sjekket for irr/kontaktproblemer.

Mine oppførte seg på samme måten på gamlebilen (92 325).

Når jeg startet bilen virket ikke noen av vinduene i 2-15 minutter.

Kjørte litt rundt så plutselig kom dem igjen.

Dvs hadde jeg parkert med vinduene nede fikk jeg de ikke opp igjen, og omvendt.

Skrevet

Hehe, skjedde noe lignende med meg engang da det regnet som f ute og var iskaldt.. var seint på kveld etter mye jobbing.. tror ikke jeg tenkte klart eller noe, men ihvertfall var helt ifra meg for at ikke vinduene gikk opp.. da stod førerdør åpen.. lukket døren igjen til slutt etter mange forsøk å trykke på knappene uten hell at vinduene gikk opp.. men, når jeg klappa døren igjen gikk vinduet/ene opp.. Gjett om jeg ble lykkelig glad, følte gud var med meg den kvelden, var herlig følelse når vinduet gikk opp :lol: Lykke til ihvertfall..

Skrevet

Hei igjen!

Jeg fulgte rådet om å frakople batteriet og vente i 30 minutter.. Koplet så til og det virket ikke med en gang, men etter en liten stund.. HELDIGVIS!!! TUSEN TAKK for gode råd! Mvh Steinar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...