viplash Skrevet Desember 30, 2007 Share Skrevet Desember 30, 2007 Hei alle sammen! Jeg kjøpte meg her den 28 desember en 90 modell 518i. Km stand på bilen er 255.000km, det er 2 små rust flekker over den ene hjulbuen, men det er kun overflate rust. Det har vært 2 eiere på den. Den første var en eldre mann på ca 70 år som hadde hatt bilen siden den var ny. Han jeg kjøpte den av var en yngre gutt, som kun hadde hatt bilen i ca 2 eller 3 måneder, men solgte nå fordi han hadde fått jobb i Oslo sentrum og ikke trengte bil allikevel. Service heftet er MEGET godt fulgt opp. Eneste jeg må gjøre på den nå rett over nyåret er å få byttet registerreim på den. Jeg har skjønt de skal byttes hver 40.000km. Rett meg om jeg har feil Det er og nylig skiftet vannpumpe, termostat, toppakning, toppen er nylig blitt planet samtidig som toppakningen ble skiftet. Bilen er eu ok frem til august 2008. Det er ikke en bil som er spekket med utstyr, men greit for meg. Det er hengerfeste, lettmet. felger på sommerdekkene, el speiler, sentrallås og takluke på bilen. Legger ved noen bilder av bilen. Så skal jeg jo forsøke å holde denne tråden oppdatert med hva som skjer med bilen. Det jeg har gjort med den alt er å få skikkelig med lys i varmeapparatet. Også må jeg bytte klokken på den. for den er mørk og fungerer ikke. Kom gjerne med kommentarer på bilen min Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Arild G. Skrevet Desember 30, 2007 Share Skrevet Desember 30, 2007 hei, og gratulerer med fin og orginal e34 har du noen planer for bilen da, eller skal den beholdes orginal? lakkere kanalene hvit hadde vel gjort seg. 518 er vel i minste laget motormessig for en såppas stor og tung bil, men det er vel kanskje en vanesak. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
viplash Skrevet Desember 30, 2007 Forfatter Share Skrevet Desember 30, 2007 Jeg har vel ikke så enorme planer for bilen foreløpig. skal bytte klokka i midtkonsollen da. det er vel det nærmeste jeg har kommet plan hehe.. også skal jeg vel ha noen nye felger på sommer og vinterdekk med tiden. Kanalene har jeg tenkt litt på, men får se hva kostnaden ved det blir. Også skal jeg bytte reg.reim om ikke lenge. det er vel planene foreløpig. Lurer litt å sette på øyelokk på frontlysene og. Men tiden får vise Ja, det er 113hk på en 1.4tonn stor bil. Men det holder for meg. Den er snill på bensinen og det var tanken bak kjøpet, samtidig som stor og romslig praktisk bil Men takk for fint innlegg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jonner'n Skrevet Desember 30, 2007 Share Skrevet Desember 30, 2007 grattis med flott e34! hvordan er 518 med tanke på bensinforbruk? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
viplash Skrevet Desember 31, 2007 Forfatter Share Skrevet Desember 31, 2007 Takker for det. Er litt som må gjøres med den da. Skal skifte reg.reim nå om ikke så mange dagene, også er det en tikking som kommer og går jeg lurer litt på hva er for noe som irriterer meg litt. Så får se på deg. Bensin forbruket syntes jeg er pent. Kjørte 23 mil her første dagen jeg fikk den. var blanding av motorvei og bykjøring, og da fylte jeg 18 liter. Så ligger rundt 0.8l på mila Fint for meg som gikk fra en som bruke snaue 1.5l på mila Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå