Gå til innhold

86` E23 732ia SOLGT!


owyj
 Share

Anbefalte innlegg

Legger denne ut her for far min, da han vil bare få den bort. Skilta blir levert imorgen. Bilen er rullet 304000km.

Motor, girkasse og drivverk er i veldig, veldig god stand! Er forøvrig en 4 trinns overdrive kasse, vet ikke spesifikt hva betegnelsen er.

Differensialen er fra en 745, da den gamle tok kvelden.

Her er det litt overflaterust som vist på bildene. Under skal den være rustfri. Pluss den trenger en ny pakning til takluken.

For å få den eu-godkjent må det monteres parklys.

Bilen er fullt kjørbar, gamlingen har bare ikke tid til den. Helt kurant bruksbil, delebil eller prosjekt.

Befinner seg 10 min. sørover utenfor Ålgård.

Spørsmål svares så godt som mulig.

HBO 6000,-

Tlf. 915 27 457

IMG_0736.jpg

IMG_0737.jpg

IMG_0738.jpg

IMG_0739.jpg

IMG_0740.jpg

IMG_0742.jpg

IMG_0743.jpg

IMG_0744.jpg

IMG_0745.jpg

IMG_0746.jpg

IMG_0747.jpg

IMG_0748.jpg

IMG_0749.jpg

IMG_0750.jpg

IMG_0751.jpg

IMG_0752.jpg

IMG_0753.jpg

IMG_0754.jpg

Etter å ha sett den skikkelig i dagslys, så viste det seg at overflaterusten har kommet tilbake. Mesteparten på førersiden.

Så er det en vanndam i reservehjulsbrønnen (avbildet), men dette er ikke pga hull. Det slår seg visst under trekket på bagasjeromsluken, å når man åpner den etter den har stått en stund, så renner det vann ned.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kor lenge siden er det bilen ble brukt som værdags bil då?

og kor mye suppe bruker den då? Landevei/by/blandet kjøring :)

må si at bilen er litt interesang, kor lang tid tar det og kjøre fra der den står og opp til Bergen? og hadde det eventuelt vært mulig for dere og skaffe noen prøve skilter så eg kunne testet den og kjørt den opp til bergen om eg kommer ned og handler?

har lyst på endå en E23 som har Automagikk :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den ble brukt som hverdagsbil frem til romjula, da gamlingen handle seg en annen bil.

Eksakt forbruk vet jeg ikke, men er vel rett over literen med blandet kjøring tenker jeg.

http://www.gulesider.no/kart/ Her finner du ut hvor lang tid det tar. Har aldri kjørt den strekningen selv, så kan ikke gi noe svar på det.

Prøveskilter kan ordnes om du er seriøs :)

Edit: Snakket nettopp med gamlingen, det kan hende at dekka må skiftes. Men jeg tar turen opp imorgen å sjekker dette. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

kk, prøv og finn ut ka den bruker på landeveien og då med finkjøring :)

og prøvde det gulesider greiene, men den klarer ikkje og beregne kjøreruten med veikjøring, men den tar det med båten :shock: og då tar det 14timer ellernoe :?

og reiser ikkje fra bergen og ned for og kun testpilote en E23 732ia :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...