owyj Skrevet Desember 30, 2007 Share Skrevet Desember 30, 2007 Legger denne ut her for far min, da han vil bare få den bort. Skilta blir levert imorgen. Bilen er rullet 304000km. Motor, girkasse og drivverk er i veldig, veldig god stand! Er forøvrig en 4 trinns overdrive kasse, vet ikke spesifikt hva betegnelsen er. Differensialen er fra en 745, da den gamle tok kvelden. Her er det litt overflaterust som vist på bildene. Under skal den være rustfri. Pluss den trenger en ny pakning til takluken. For å få den eu-godkjent må det monteres parklys. Bilen er fullt kjørbar, gamlingen har bare ikke tid til den. Helt kurant bruksbil, delebil eller prosjekt. Befinner seg 10 min. sørover utenfor Ålgård. Spørsmål svares så godt som mulig. HBO 6000,- Tlf. 915 27 457 Etter å ha sett den skikkelig i dagslys, så viste det seg at overflaterusten har kommet tilbake. Mesteparten på førersiden. Så er det en vanndam i reservehjulsbrønnen (avbildet), men dette er ikke pga hull. Det slår seg visst under trekket på bagasjeromsluken, å når man åpner den etter den har stått en stund, så renner det vann ned. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
conan Skrevet Desember 31, 2007 Share Skrevet Desember 31, 2007 Dette var intressant. kom med bilder av denne samt litt mere info anng bil, motor og intreør. Hvor står bilen i rogaland?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
owyj Skrevet Desember 31, 2007 Forfatter Share Skrevet Desember 31, 2007 Da var bilder lastet opp, og litt mer informasjon lagt til. Bilen befinner seg 10 min. kjøring sørover utenfor Ålgård. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sandersen Skrevet Januar 1, 2008 Share Skrevet Januar 1, 2008 vill bare anbefale alle disse bilene veldig mye! de er ganske så undervurderte av folk, helt utrulig komfertable og kjøre! skikkelig knall biler! hissig lyd og bunndrag i dem og! synd dem er vannskelig og få solgt, ganske rart egentlig. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
owyj Skrevet Januar 2, 2008 Forfatter Share Skrevet Januar 2, 2008 bump Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
owyj Skrevet Januar 4, 2008 Forfatter Share Skrevet Januar 4, 2008 bump Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Widejuggao Skrevet Januar 5, 2008 Share Skrevet Januar 5, 2008 free bump Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
owyj Skrevet Januar 9, 2008 Forfatter Share Skrevet Januar 9, 2008 bump! Ingen som trenger en kurant bruks- delebil? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stalin Skrevet Januar 13, 2008 Share Skrevet Januar 13, 2008 og dere er 100% sikker på at det er kun og fikse parkysene for og få den eu ok? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
owyj Skrevet Januar 13, 2008 Forfatter Share Skrevet Januar 13, 2008 Kan ikke love noe, men det er det eneste han kommer på som ikke gjør den godkjent. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stalin Skrevet Januar 13, 2008 Share Skrevet Januar 13, 2008 Kor lenge siden er det bilen ble brukt som værdags bil då? og kor mye suppe bruker den då? Landevei/by/blandet kjøring må si at bilen er litt interesang, kor lang tid tar det og kjøre fra der den står og opp til Bergen? og hadde det eventuelt vært mulig for dere og skaffe noen prøve skilter så eg kunne testet den og kjørt den opp til bergen om eg kommer ned og handler? har lyst på endå en E23 som har Automagikk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
owyj Skrevet Januar 13, 2008 Forfatter Share Skrevet Januar 13, 2008 Den ble brukt som hverdagsbil frem til romjula, da gamlingen handle seg en annen bil. Eksakt forbruk vet jeg ikke, men er vel rett over literen med blandet kjøring tenker jeg. http://www.gulesider.no/kart/ Her finner du ut hvor lang tid det tar. Har aldri kjørt den strekningen selv, så kan ikke gi noe svar på det. Prøveskilter kan ordnes om du er seriøs Edit: Snakket nettopp med gamlingen, det kan hende at dekka må skiftes. Men jeg tar turen opp imorgen å sjekker dette. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stalin Skrevet Januar 14, 2008 Share Skrevet Januar 14, 2008 kk, prøv og finn ut ka den bruker på landeveien og då med finkjøring og prøvde det gulesider greiene, men den klarer ikkje og beregne kjøreruten med veikjøring, men den tar det med båten og då tar det 14timer ellernoe og reiser ikkje fra bergen og ned for og kun testpilote en E23 732ia Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dralle Skrevet Januar 14, 2008 Share Skrevet Januar 14, 2008 Hva er det som er montert på høyre hjulhus innvendig i motorrom? rett under dempertårneet cirka... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Widejuggao Skrevet Januar 14, 2008 Share Skrevet Januar 14, 2008 spylervæsketank? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg