Richie85 Skrevet Desember 30, 2007 Share Skrevet Desember 30, 2007 Ja, da var det ny bil igjen. Har i grunn hatt den noen uker nå, men gått i ett på jobben, så dårlig med ork og tid til å sette seg ned å skrive her. Men nå prøver vi =) Bilen er altså en 00 BMW 320i Touring. Er veldig godt fornøyd med bilen, den er god å kjøre og i original stand. Samboeren liker mest av alt å slippe å kjøre ned i ganghastighet over fartsdumper, slik hun måtte med forrige bilen.. men denne skal da senkes denne også he he.. Vasket bilen istad også klarte jeg ikke dy meg.. måtte sette på sommerhjulene får å få noe inntrykk av bilen:P jada, vet det er dumt:P men får heller bytte over imorgen igjen.. hehe Bilen er utstyrt med følgende: - Titansilber met - Sportseter i svart skinn - Individual svart taktrekk - Xenon - PDC - Avtagbart hengerfeste - Rails - Regnsensor - Rollo - Store business anlegget (ikke harman/kardon) 10høyt + sub som er koblet opp i ettertid av meg - m.m (kommer ikke på mer i farta) Dette er gjort - K/N K57i kit sportsluftfilter er montert! Fin lyd - Eisenmann 2x70mm m/soundrohr - 18" BMW org felger - Titaninnsats i frontlykter - Ny vannpumpe + Reimhjul og løpehjul - Nye reimer - Ny kjølevæske - Castrol Edge motorolje - Nye NGK Platinum plugger - Ny dynamo - Ny el.kjølevifte - Nytt hjullager foran - Skiver og klosser rundt om er byttet - Nytt batteri - Ny frontrute - Byttet O-Ringene i Vanosen fra Beisan Systems - Nye org Xenon pærer - Senket 35/25 - H&R Styling: - M-tech sideskjørt (ligger og venter på bedre vær til våren) - Ac Schnitzer hekkskjørt - E46 M3 el.speil - M-tech2 frontfanger - Clubsport Splitters - Senkesett (H&R er montert) - Bakrutespoiler (plan) - Shadowline? (plan) - Toning av vinduer (plan) Kjører på 16" alu piggfri vinterhjul. Som vanlig har jeg alltids planer med bilene mine og denne ligger ikke noe under der: - Nye lykteglass - Nye blinklys foran(sprekk i de som står på) - Powerflex foringer rundt om - Tårnstiver - 35% film på vinduene helt frem - Må selvsagt drømme om kompressor eller m52b28 maskin, men blir med tanken det regner jeg med! Resultatet: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ivanrogov Skrevet Desember 30, 2007 Share Skrevet Desember 30, 2007 Veldig pen bil! Mtech2 kit er både billig og stilig på E46! Så det anbefales. (koed) Du har en veldig fin plan for bilen, så det er vanskelig og gi noen tips Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Richie85 Skrevet Desember 30, 2007 Forfatter Share Skrevet Desember 30, 2007 Veldig pen bil! Mtech2 kit er både billig og stilig på E46! Så det anbefales. (koed) Du har en veldig fin plan for bilen, så det er vanskelig og gi noen tips Takk takk. M-tech 2 er i grunn litt "oppbrukt" selvom det er knallfint! Derfor jeg ønsker den aerodynamiske evt noe annet da som er diskrè.. hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
2mMy Skrevet Desember 31, 2007 Share Skrevet Desember 31, 2007 ny bil, samma planer da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Richie85 Skrevet Desember 31, 2007 Forfatter Share Skrevet Desember 31, 2007 ny bil, samma planer da samme bortkastingen av penger på denne og ja:P stemmer;) skal vaske den nå, ta no bilder.. henge med? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
caaatooo Skrevet Desember 31, 2007 Share Skrevet Desember 31, 2007 Åååh, kjempepen bil! Og like fine oppgraderinger Sekser under panseret gir en helt annen opplevelse enn firer, hvordan synes du overgangen fra gammelbilen var? Er det 2 literen eller 2,2 liter? Gleder meg også til å se bilder av interiøret, sort sportsskinn er digg. Og den virker rett utstyrt også ellers Hadde denne vært min, så ville jeg nok ha satt på den M-Tech II rundt hele, Eisenmann eksos, Umnitza AE, lys solfilm på alle rutene foruten frontruta og ACS speil.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Richie85 Skrevet Desember 31, 2007 Forfatter Share Skrevet Desember 31, 2007 Åååh, kjempepen bil! Og like fine oppgraderinger Sekser under panseret gir en helt annen opplevelse enn firer, hvordan synes du overgangen fra gammelbilen var? Er det 2 literen eller 2,2 liter? Gleder meg også til å se bilder av interiøret, sort sportsskinn er digg. Og den virker rett utstyrt også ellers Hadde denne vært min, så ville jeg nok ha satt på den M-Tech II rundt hele, Eisenmann eksos, Umnitza AE, lys solfilm på alle rutene foruten frontruta og ACS speil.. solfilm helt frem har jeg lyst på.. en lys en! ACS speil er deilig, men dyrt.. spørs hva det er "verdt" i forhold til bilen osv.. evt E36 M3 speilene.. synes ikke de er så stygge på sølvgrå stv... møtte en med det på fjellet i høst.. M-tech 2 er helt klart kjempe fint, men dessverre litt for oppbrukt etter min mening.. de siste E46 som rullet ut av fabrikken var proppet med utstyr som M-pakker osv osv, og da er det ikke såå moro heller.. selvom det er kjempe fint! Acs stylingen til E46 er jeg ikke så glad i.. derfor jeg rett og slett lurte på den org. aerodynamiske.. evt kanskje tatt Alpina front og med aero sideskjørt og hekkskjørt kanskje? Er dessverre bare 2 literen.. men dog den siste da hehe.. akkurat som om det gjør saken noe bedre:P men hvertfall riktig antall hull nedi der Acs spoiler over bakruta kommer! samme med Eisenmann! lurer litt på soundrohr også.. synes ikke det ble så mye lyd i gamle 328jeg hadde med eisenmann på... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet Desember 31, 2007 Share Skrevet Desember 31, 2007 Gratulerer med ny bil! I følge Steffan har vi god pris på solfilm hos Kepler via CCN, så du kan jo sjekke der. Lurer på om det var 3000,- for hele bilen. Men de må bestille inn mye lysere solfilm hvis de skal få meg på kroken.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
caaatooo Skrevet Desember 31, 2007 Share Skrevet Desember 31, 2007 Det er jo i hovedsak facelifta E46'er som har M-pakke, og noen pre-facelift E46 coupe'er.. så jeg tror ikke det hadde blitt så dumt Men bevares, det er også mye annet fint å få tak i Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ellingz1 Skrevet Desember 31, 2007 Share Skrevet Desember 31, 2007 pen bil her er orginalbilde av aero stylinga å ellers kan du se på min Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Steffan C Skrevet Desember 31, 2007 Share Skrevet Desember 31, 2007 Oi, fin ny BMW da Richard . Stemmer som Gunnar nevner her, at CCN har rabatt på Sungard film hos Kepler. 3500,- mener jeg det er for de vinduene du vil sote. Skaffer alle styrker & farger som er på markede . Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Richie85 Skrevet Januar 1, 2008 Forfatter Share Skrevet Januar 1, 2008 pen bil her er orginalbilde av aero stylinga å ellers kan du se på min Najs bilde! Takk! Var det bilde der bla jeg så i den katalogen i sin tid.. hehe..! Synes det er så diskrè jeg da..! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Richie85 Skrevet Januar 1, 2008 Forfatter Share Skrevet Januar 1, 2008 Det er jo i hovedsak facelifta E46'er som har M-pakke, og noen pre-facelift E46 coupe'er.. så jeg tror ikke det hadde blitt så dumt Men bevares, det er også mye annet fint å få tak i det er sant forsåvidt.. vi får se da vettu.. kvier meg litt serru, monterte hengerfeste og det var banning som f.. med bjelka til fangeren osv.. frister ikke å begynne på nytt med det:P men går kanskje an å kombinere litt.. M-tech2 front og noe annet på siden og bak osv.. sier som i flåklypa "Time will show" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Richie85 Skrevet Januar 1, 2008 Forfatter Share Skrevet Januar 1, 2008 Oi, fin ny BMW da Richard . Stemmer som Gunnar nevner her, at CCN har rabatt på Sungard film hos Kepler. 3500,- mener jeg det er for de vinduene du vil sote. Skaffer alle styrker & farger som er på markede . Åh! Takk Steffan! Tror det ville gjort bilen med en diskrè toning helt frem på bilen.. er også enig med Gunnar på at for mørk film blir for mye kjøtt som henger og snurrer med masse krydder og hvitløkssaus... det er jeg ikke interessert i.. Dessuten er det ikke noe pent.. Skal være noe man ser er der.. om man vil se etter det Men bør vel gjøre litt andre ting før jeg får på film på vinduene hvertfall.. Godt Nytt År!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet Januar 1, 2008 Share Skrevet Januar 1, 2008 Gratulerer med ny bil! Selv om jeg hater sølvgrå, liker jeg touringen din! Var du så flau over vinterfelgene at du måtte legge om for å ta bilde? =) Kan nevne at Kepler sin solfilm er av merke Sunguard og de har 10 års garanti. Blir nok toning hele veien på min der oppe, 50% eller.no Skru litt på min og snart? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå