opt Skrevet Desember 30, 2007 Skrevet Desember 30, 2007 Noen som er interessert i noe slikt? Selv har jeg nettopp flyttet "hjem" etter noen år på østlandet og synes da det hadde vært artig å treffe noen likesinnede. Kom med ideer og forslag hvis dere har lyst.
Ivanrogov Skrevet Desember 30, 2007 Skrevet Desember 30, 2007 Stiller opp jeg Kjenner mange som deler samme lidenskap ! Hvor bor du?
opt Skrevet Desember 30, 2007 Forfatter Skrevet Desember 30, 2007 Høres bra ut, jeg holder til på Namdalseid. Hvor vi treffes kan det kanskje være greit å variere litt på så får vi kanskje med flere.
Ivanrogov Skrevet Desember 30, 2007 Skrevet Desember 30, 2007 Skal nok få samlet opp til 10-12biler på steinkjer. Må være et bra midtpungt? Er en del fra steinkjer omeng som er på forumet.
opt Skrevet Desember 30, 2007 Forfatter Skrevet Desember 30, 2007 Steinkjer funker bra det. Vi får vel se an responsen i løpet av noen dager.
Dan Skrevet Desember 30, 2007 Skrevet Desember 30, 2007 Hvis Steinkjer er utgangspunktet kan dere sikkert få dratt med dere noen fra sør i Nordland også. Bare en tanke
Ivanrogov Skrevet Desember 31, 2007 Skrevet Desember 31, 2007 Klart det. Namsos er jo en mulighet. Kjenner ikke mange, men vet det er mye bmw der
opt Skrevet Desember 31, 2007 Forfatter Skrevet Desember 31, 2007 Både Steinkjer og Namsos funker for meg, er ikke langt uansett. Får håpe det blir litt respons ut i gjennom uka, folk skulle vel være ferdig med feiringa da. Så får vi prøve å avtale tid og sted på et vis.
ReBell Skrevet Desember 31, 2007 Skrevet Desember 31, 2007 Er med på den ideen. er da ganske mange ideelle plasser det går ann å ha treff på steinkjer. -Den store parkeringsplassen v/Esso Dampsaga -Parkeringsplassen utenfor Globus er to eksempler
Vegar br. Skrevet Desember 31, 2007 Skrevet Desember 31, 2007 Jeg er fra namsos, har ikke kortet før i april, men blir med på stort sett alt av treff i nærområdet etter det : ). Er en del bmw i namsos og rundt der ja ; )
ReBell Skrevet Desember 31, 2007 Skrevet Desember 31, 2007 er da vel ikke noe problem å fikse sjåfør vel?
kai Skrevet Desember 31, 2007 Skrevet Desember 31, 2007 Jeg er fra namsos, har ikke kortet før i april, men blir med på stort sett alt av treff i nærområdet etter det : ). Er en del bmw i namsos og rundt der ja ; ) bil`n går itj på førerkort. kainn kjør fortar å uten, har itj nå å messt da
Sir Hofstad Skrevet Desember 31, 2007 Skrevet Desember 31, 2007 Høres ut som dere klarer å få til en gjeng der oppe også kanskje vi kunne tatt et Midt-norge treff i sommer? Møttes Sør og Nord-Trøndelag på et ok sted... Fine greier med slike treff Lykke til!
ReBell Skrevet Desember 31, 2007 Skrevet Desember 31, 2007 Hadde vært fett å fått til et BMW treff på lånke til våren da
Ivanrogov Skrevet Desember 31, 2007 Skrevet Desember 31, 2007 Vi får ta en roadtrip da, de fra namos starter der, plukker opp biler på tur sørover. Ender så opp i trondheim. Fin tur det? En lørdag/søndag der ALLE har fri
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå