ehrnst Skrevet Januar 3, 2008 Forfatter Skrevet Januar 3, 2008 ja, en ting å si GJENSTRIDIGE! Ringte de igår for å høre om jeg kunne taksere hos forhandler. Det var helt OK. Da de eneste som hadde tid var bilia (nå bavaria) ved siden av autozentrum blei det dem, og skaden ble taksert. For en liten time siden blei jeg oppringt av en fyr fra gjensidige som sa det ikke var godkjent, jeg måtte til naf fordi jeg ville ha kontantoppgjør og ikke fiks hos bilia. Dessuten var ikke en ripe i frontfanger i samsvar med at jeg hadde blitt rygget på(!) Jeg prøvde å forklare at jeg ikke har mulighet til å ta mere fri fra jobben for dette nå (joda jeg har sikkert det, men liker det ikke) uten at det hjalp. Så nå ender det vel med at jeg må stelle meg i kø utenfor et naf-senter imorgen og vente på tur, taksten blir vel sikkert også en tredjedel av den opprinnelige taksten som egentlig er en helt fornuftig pris om bilia måtte demontert alt, lakket fanger etc.
Tommy Skrevet Januar 3, 2008 Skrevet Januar 3, 2008 Da hadde jeg kontaktet Gjensidige, å sagt at bilen blir levert inn på merkeverksted for reparasjon.
Mboy Skrevet Januar 3, 2008 Skrevet Januar 3, 2008 Det skal svi og drite seg ut i trafikken, kjør på!
ehrnst Skrevet Januar 3, 2008 Forfatter Skrevet Januar 3, 2008 egentlig får jeg sikkert fikset dette ganske billig selv, spørsmålet er jokke om jeg kan få høre taksten fransisco naf for å bestemme meg etter det, eller om jeg må ta til takke med naf. Akkurat nå føler jeg at det er jeg som er blitt syndebukken og ikke personen som kjørte inn i meg
bzzlink Skrevet Januar 3, 2008 Skrevet Januar 3, 2008 Når det ikke er din skyld så ville jeg levert inn til merkeverksted og latt de reparere bilen. Ingen vits å prøve å gjøre det billigere. Da kan du reklamere om det er gjort dårlig jobb, og du bruker ikke mer tid enn nødvendig på det. Sånn tenker jeg ihvertfall. Men det er jo godt at ikke alle er som meg da
ehrnst Skrevet Januar 4, 2008 Forfatter Skrevet Januar 4, 2008 bilen blir nå levert via naf på et eller annet kaross.verksted i området. Naf oppdaget også at fangern hadde forflyttet seg til den ene siden, da jeg er redd for uforutsette utgifter droppet jeg kontantbetaling. (man får visst bare dekket det man ser der og da ved kontantoppgjø, men blir den levert på verksted via forsikringa kan det visst koste hur mye som helst). Men naf surret om at de ikke trengte å lakke hele fangern noe jeg skal prøve å mase meg til:) hvis ikke får jeg legge ut for resterende maling selv
FatLaces Skrevet Januar 4, 2008 Skrevet Januar 4, 2008 du slipper nok å legge ut noe. de skal jo fikse skaden så det ser strøkent ut. hvis flekklakkering ikke gjør jobben så må de vel ta hele fangeren
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå