MGR Skrevet Januar 1, 2008 Share Skrevet Januar 1, 2008 er på utkikk etter shadowline lister til e30, men finner ikke på koed, har de det der? nye altså, fant noe på gsbildeler, men ikke alle:s ikke dørlister, fant bare bilde av de. men sto ikke noe under.. men hva koster alle listene i shadowline til e30? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MGR Skrevet Januar 1, 2008 Forfatter Share Skrevet Januar 1, 2008 fant akkurat på Schmiedmann, men noen andre steder de har det? billigere? og er det med alle listene på Schmiedmann? er det lett om montere? eller er de rundt fram og bak ruta litt vanskelige? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
D.Toft Skrevet Januar 1, 2008 Share Skrevet Januar 1, 2008 kjøpte mine takrenne lister på jæger... litt knot med listene inni oakningen ja, men det går Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MGR Skrevet Januar 1, 2008 Forfatter Share Skrevet Januar 1, 2008 kjøpte mine takrenne lister på jæger... litt knot med listene inni oakningen ja, men det går jæger? så på Schmiedmann er alt med unntatt takrenne lister? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
D.Toft Skrevet Januar 1, 2008 Share Skrevet Januar 1, 2008 lokale bmw forhandler... ser ut som at alt er med hos schmiedmann... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NeonMuffler Skrevet Januar 1, 2008 Share Skrevet Januar 1, 2008 er vel lettere å bare lakkere dem svarte? gjør du det skikkelig så er det like bra som originale Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stian Børresen Skrevet Januar 2, 2008 Share Skrevet Januar 2, 2008 har du link til det liste settet du har sett på? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MGR Skrevet Januar 2, 2008 Forfatter Share Skrevet Januar 2, 2008 er vel lettere å bare lakkere dem svarte? gjør du det skikkelig så er det like bra som originale lakke de kan jeg.. men dørlistan kasta jeg.. pga at jeg tenkte og ikke ha lister i det hele tatt der. men så har jeg ombestemt meg, de rundt vinduene kan jeg lakkere, men en av de som er bolkette og jævlig da. her er linken: http://www.motortechnik.no/index2.htm Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå