øystein andre Skrevet Januar 1, 2008 Skrevet Januar 1, 2008 kjøpte ny bil i høst men har ikke sett på delene som fulgte med før jeg rydda i garasjen i dag der lå det to dempere fra bilstein, men kan ikke skjønne att de skal passe på min e 34, er mye grovere enn fk demperene som sitter der nå, eller skal bilsteindemperene vere mye grovere???
BMWgutt19 Skrevet Januar 1, 2008 Skrevet Januar 1, 2008 Hei! har du delenr på demperne så sjekk det her, da får du vel svar på hvem bil de passer til http://www.bilstein.com/mistore/bindex. ... _id=100484
Gunnar Skrevet Januar 1, 2008 Skrevet Januar 1, 2008 Hvis du tenker på at stempelet er grovere (nesten like tykt som demperen), så er det fordi de er "opp-ned" dempere. De skal gå overens allikevel, men det er to varianter fjærbeinslagere på E34, så du må ha riktig diameter på toppen i forhold til lagrene du har.
øystein andre Skrevet Januar 2, 2008 Forfatter Skrevet Januar 2, 2008 takk for svar skal sjekke delenummer å jeg stussa litt da jeg så på dem kan en si hehe
StrexX Skrevet Januar 2, 2008 Skrevet Januar 2, 2008 bilstein dempere er grovere og hvis du har en opp-ned demper skjønner jeg du blir forvirra på min E30 har bilsteindemperene så å si dobbelt så grove stempler, skal si jeg stussa litt sjøl, om detta kom til å passe... nå sitter de på bilen og er kjempe fornøyd.. bare å få de på bilen!
D.Toft Skrevet Januar 2, 2008 Skrevet Januar 2, 2008 har bilstein sprint ( opp ned dempere ) på min sierra, kjempenøgd
Balltre Skrevet Januar 3, 2008 Skrevet Januar 3, 2008 bilstein er grovere stempelet er tykkere... Nei, det er opp-ned-dempere som flere har forklart her. Stempelet er som på en sykkelpumpe.
øystein andre Skrevet Januar 5, 2008 Forfatter Skrevet Januar 5, 2008 er bilstein da bedre enn fk sine?
Gunnar Skrevet Januar 5, 2008 Skrevet Januar 5, 2008 er bilstein da bedre enn fk sine? Trolig bortimot ti millioner ganger. Neida, jeg vet ikke hva slags dempere FK leverer, for jeg tviler vel på at de lager de selv, men uansett er Bilstein det som blir regnet som RR-utgaven, ihvertfall i BMW-miljøer. Mange BMWer er levert med Bilstein originalt (ikke sprint/senkeutgaven).
øystein andre Skrevet Januar 5, 2008 Forfatter Skrevet Januar 5, 2008 okei arti spørs om jeg skal prøve da
Gunnar Skrevet Januar 5, 2008 Skrevet Januar 5, 2008 Det som på en måte er hovedgreia med Bilstein er at de er komfortable samtidig som de kjører meget bra. Å senke en bil, og å få den stiv - er ingen som helst kunst, men å samtidig få den til å svelge dumper på en god måte er vanskelig. Der er Bilstein bra, i tillegg til at levetiden er bra.
mhane Skrevet Januar 5, 2008 Skrevet Januar 5, 2008 Kombinerer du bilstein dempere med eibach fjører så har du en sportslig men komfortabel bil. En sikker vinner
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå