Gå til innhold

KingB's E34 M5 DriftWaggon 2012 Edition


KingB
 Share

Anbefalte innlegg

Tøff bil du har. Har glant litt på den på en 2-3 treff nå i år og må si den er virkelig pen. Morro å høre S38'n dra på høye varv også :twisted:

La forresten merke til at det stod et Audi/VW merke på ene kjøleslangen din, mulig den andre der fikk eksem og sprakk ;)

Hilsen Trond

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tøff bil du har. Har glant litt på den på en 2-3 treff nå i år og må si den er virkelig pen. Morro å høre S38'n dra på høye varv også :twisted:

La forresten merke til at det stod et Audi/VW merke på ene kjøleslangen din, mulig den andre der fikk eksem og sprakk ;)

Takk for det :)

Forrige eier som har montert Audi/VW slange.

Hadde lissom ikke regnet med sånne problemer (at radiatorslanger sprekker) med banekjøring. Vurderer nå å bytte ut samtlige vannslanger før Gatebil. Er lite keen på å måtte avbryte kjøringen halvveis i et arrangement igjen pga sånne tullefeil :!:

Bilen er til for å brukes! Her skal det kjøres så hardt det går! :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er litt i tenkeboksen om dagen mtp understellet mitt. Syns det er helt ok til vanlig gatebruk, men føler at det svikter litt på banen. Ikke at det er dårlig, men at det ikke er helt optimalt. Opplever at bilen "stuper" og heiser seg opp bak når jeg bråbremser eller shiftlocker inn før en sving. Ser dette på noen av bildene som er blitt tatt.

Vurderer å gå for K-Sport sitt coiloversett. Noen som har prøvd dette på E-34 eller andre BMW?

33841.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

jajajaja......

Da har jeg nettop kommet hjem fra Gatebil på Våler.

Dagen begynte heller dårlig - med svært mye regnvær, etterfulgt av at jeg ble jeg stoppet i teknisk kontroll ved innkjøringen til baneområdet. Fikk påpek på solfilmen, fjærtårnstaget, eksosanlegget og luftinntaket (der fjernlyset egentlig er). Må vises innen èn mnd... :evil:

Deretter kom vi oss inn på baneområdet. Registrering og teknisk gikk unna i en fei!! (cred til Gatebil). Regnet stoppet og det ble en god del kjøring! :)

Så kom regnet for fullt igjen, samt at en bil hadde lagt igjen MYE oljesøl i 2 og 3 høyresving (de to første svingene etter den første sjikanen). Det ble såpeglatt og jeg synes det ble ekkelt og lite moro å kjøre! :(

Fikk ikke tatt et eneste bilde i dag, så er det noen som har bilder, enten gode eller dårlige, sleng dem ut eller send dem til meg bholhjem@hotmail.com

God helg til dere alle og stor cred til Gatebil for god flyt i opplegget!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

BT kontroll idag lørdag? Jeg vet de hadde i går, og den ble det forbannelse over i avisen idag. Gatebil AS kritiserte også opplegget dems. Det var jo en direkte statment at "vi liker ikke Gatebil". Man står ikke ved avkjøringa ned til Vålerbanen og plukker biler, et sted går grensa. At de tok opp motorrommet også bekrefter bare hva de var ute etter.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hadde de ikke TÜV enda heller? de fikk jo så mye klager at de bytta jo dempere for å de TÜV`en godkjent.

jeg kjører K-sport på min samboers Honda Civic, og er fornøyd med det.

kjører selvfølgelig på det laveste vi klarer med 17", så vi må ha stivheten på d stiverste.

er som å kjøre en go-kart :D

har ikke prøvd me så mange innstillinger på stivheten mtp høyden. men virker bra så langt, på det stiveste.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...