no_name Skrevet Januar 1, 2008 Share Skrevet Januar 1, 2008 Selger min trofaste bil grunnet overgang til ny bil. Den er i dagli bruk å har aldri svikta meg. Bilen er nylig eu godkjent å har bytta en deler slitedeler på den. Har kvitering på alt. Halve bilen blei nylakka for ett år sida pga av bakskade der de blei byttet bakplate å lakka oppigjenn. dette kom på totalt 15000,- Det har blitt montert på nytt Fordeler å rotor Reg reim Vannpumpe Begge storforingane bak Bremserør bak med nytt T stykke bremseklosser foran Rusta i dørken foran er ordnet å rusta i baksjermane blei sveisa når den blei lakka. +++++ Bilen er svart diamant svart. den er senka 40/40 som er godkjent i vognkorte. Det er på M-teck sidesjørt å bakfanger. Selges for 25000,- Der ligger flere bilde på autodb. Tar flere bilde til helga når de e lyst ute. http://www.autodb.no/cgi-bin/car/detail.pl?nr=1742255 Kan nås på Mobil: 92206246 eller på msn. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jolly Skrevet Januar 1, 2008 Share Skrevet Januar 1, 2008 Hvor i Ålesund holder du til da. Sentralt eller... Står ikke så mye om km men det er egentlig ikke så spennende heller. Ute etter noe å skru på-fikse opp-gjøre strøkent til sommeren. Er dette et slikt objekt ? Spør for å vite , ikke for å fornærme. Om du har flere bilder , og vil maile de så kan du sende de til 7547@europe.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tsbusa Skrevet Januar 1, 2008 Share Skrevet Januar 1, 2008 km stand? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
no_name Skrevet Januar 1, 2008 Forfatter Share Skrevet Januar 1, 2008 Bor ca 15 min fra Ålesund by. km stand er 348000, men tror att motor har blitt byttet av forje eiger. bruker minimalt med olje å lett starta Dette er en bil som er bra til å bygge om til 325, fin å bra i lakken. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
no_name Skrevet Januar 1, 2008 Forfatter Share Skrevet Januar 1, 2008 Legger ut nye bilde i morra etter jobb, den trengst en vask først. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jolly Skrevet Januar 1, 2008 Share Skrevet Januar 1, 2008 Ta litt flere bilder du rundt omkring , kanskje inni også og mail meg. Er ute etter en E21 320 eller E30 320. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
no_name Skrevet Januar 2, 2008 Forfatter Share Skrevet Januar 2, 2008 Bilder kommer i kveld Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stian Børresen Skrevet Januar 2, 2008 Share Skrevet Januar 2, 2008 Jeg har en 2.5 topp liggende, er slipte ventiler osv. mangler bare en vippearm. husker ikke om det var kam i den men det kan jeg sjekke opp. tilfelle han som kjøper bilen trenger en topp;) Ellers lykke til med salget:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eksos Skrevet Januar 2, 2008 Share Skrevet Januar 2, 2008 Var det kanskje deg jeg prata med for rundt 6mnd siden på biltema parkeringsplassen? Mener å kjenne igjen bilen.. Kunne ha tenkt meg de BBS felgenne der... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
alex_89_p Skrevet Januar 3, 2008 Share Skrevet Januar 3, 2008 Får ikke tatt noen bedre bilder da? Helst hvor den er vaska. Ser ikke veldig strøken ut i lakken på bildene. Hvordan er det med rust? Ser ut som at det er bak forhjulene.? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
snes Skrevet Januar 3, 2008 Share Skrevet Januar 3, 2008 Ligger noen flere bilder på annonsen hans:http://www.autodb.no/cgi-bin/car/detail.pl?nr=1742255 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
no_name Skrevet Januar 3, 2008 Forfatter Share Skrevet Januar 3, 2008 Da har e lakt til noe flere bilde her. Satser på å få tatt flere til helga i dagslys. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
no_name Skrevet Januar 3, 2008 Forfatter Share Skrevet Januar 3, 2008 Får ikke tatt noen bedre bilder da? Helst hvor den er vaska. Ser ikke veldig strøken ut i lakken på bildene. Hvordan er det med rust? Ser ut som at det er bak forhjulene.? Rust er de lite med. har tatt rusta som va bak forhjulene, no mer har e ikke funne. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
OAF Skrevet Januar 4, 2008 Share Skrevet Januar 4, 2008 Se der ja...fått futt i AE-lyktene ja fått på rattet også? Lykke til med salget av bilen da.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
no_name Skrevet Januar 4, 2008 Forfatter Share Skrevet Januar 4, 2008 Se der ja...fått futt i AE-lyktene ja fått på rattet også? Lykke til med salget av bilen da.... TakkTakk Både lykte å ratt e montert på Blei en helt anna bil når de kom på Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg