viplash Skrevet Januar 1, 2008 Share Skrevet Januar 1, 2008 Eller helt ny er den ikke, men tok allikevel noen bilder av den. Den er ny for meg, kjøpte den for under en uke siden. Si hva dere mener om dere vil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ralph Skrevet Januar 1, 2008 Share Skrevet Januar 1, 2008 Fin og orginal bil det =) Mener å ha sett den.. Om jeg har det så må jeg nesten be deg fjerne det M merket bak, eller hvertfall sette det på riktig side av bilen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
viplash Skrevet Januar 1, 2008 Forfatter Share Skrevet Januar 1, 2008 Har ingen M merke bak er kun BMW merket bak som står på denne bilen, og den står sentrert midt på bakluka Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Steffan C Skrevet Januar 2, 2008 Share Skrevet Januar 2, 2008 Gratulerer! Ser velholdt ut tross alderen, har den gått langt? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
viplash Skrevet Januar 2, 2008 Forfatter Share Skrevet Januar 2, 2008 Takker for det. Det har vært 2 eiere på den. Den første var en eldre mann som hadde hatt den siden den var y. og solgte den sommeren 2007. han som jeg kjøpte den av trengte ikek bil alikevel da han bodde like ved jobben sin. Så har nok vært heldig her. Har gått 245.000 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///oddvar Skrevet Januar 3, 2008 Share Skrevet Januar 3, 2008 Så jo fin og orginal ut denne da. Noen planer med motor og kosmetisk? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
viplash Skrevet Januar 3, 2008 Forfatter Share Skrevet Januar 3, 2008 Rent kosmetisk så skal jeg hvert fall ha på øyelokk om jeg finner noen som blir seende bra ut. Muligens xenon lys, også skal jeg hvert fall ha 17" felger til sommeren. Mulig det blir 15" alu på vinter dekk neste vinter. Ellers så er ikke planene store annet enn hvite blinkere og sånne små ting. Motor messig vet jeg ikke helt enda. Kosmetiske først Har og lyst på ny ende stuss på eksosen, men koster jo pææeng det. I dag måtte tralla inn på verksted og fikse vinduspussere. Jeg dro i spaken inne i bilen, det bråka, men noe mer skjedde ikke Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tsbusa Skrevet Januar 3, 2008 Share Skrevet Januar 3, 2008 Rent kosmetisk så skal jeg hvert fall ha på øyelokk om jeg finner noen som blir seende bra ut. Muligens xenon lys, også skal jeg hvert fall ha 17" felger til sommeren. Mulig det blir 15" alu på vinter dekk neste vinter. Ellers så er ikke planene store annet enn hvite blinkere og sånne små ting. Motor messig vet jeg ikke helt enda. Kosmetiske først Har og lyst på ny ende stuss på eksosen, men koster jo pææeng det. I dag måtte tralla inn på verksted og fikse vinduspussere. Jeg dro i spaken inne i bilen, det bråka, men noe mer skjedde ikke Fryst fast? Eller så har staget hoppet av:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
viplash Skrevet Januar 3, 2008 Forfatter Share Skrevet Januar 3, 2008 Staget var slitt og hoppet av. Men er fikset nå Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå