Gå til innhold

Tok noen bilder av min nye bil.

Share

Anbefalte innlegg

Takker for det. Det har vært 2 eiere på den. Den første var en eldre mann som hadde hatt den siden den var y. og solgte den sommeren 2007. han som jeg kjøpte den av trengte ikek bil alikevel da han bodde like ved jobben sin. Så har nok vært heldig her. Har gått 245.000

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Rent kosmetisk så skal jeg hvert fall ha på øyelokk om jeg finner noen som blir seende bra ut. Muligens xenon lys, også skal jeg hvert fall ha 17" felger til sommeren. Mulig det blir 15" alu på vinter dekk neste vinter. Ellers så er ikke planene store annet enn hvite blinkere og sånne små ting. Motor messig vet jeg ikke helt enda. Kosmetiske først ;) Har og lyst på ny ende stuss på eksosen, men koster jo pææeng det. I dag måtte tralla inn på verksted og fikse vinduspussere. Jeg dro i spaken inne i bilen, det bråka, men noe mer skjedde ikke :-(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Rent kosmetisk så skal jeg hvert fall ha på øyelokk om jeg finner noen som blir seende bra ut. Muligens xenon lys, også skal jeg hvert fall ha 17" felger til sommeren. Mulig det blir 15" alu på vinter dekk neste vinter. Ellers så er ikke planene store annet enn hvite blinkere og sånne små ting. Motor messig vet jeg ikke helt enda. Kosmetiske først ;) Har og lyst på ny ende stuss på eksosen, men koster jo pææeng det. I dag måtte tralla inn på verksted og fikse vinduspussere. Jeg dro i spaken inne i bilen, det bråka, men noe mer skjedde ikke :-(

Fryst fast? ;) Eller så har staget hoppet av:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...