Doffe Skrevet Januar 1, 2008 Share Skrevet Januar 1, 2008 Jeg har en E30 323i, jeg har sotte 2 små twistere/diskanter de pittesmå bak der luften fra kupeviften kommer ut, de nermest vinduene, det ble bra lyd og det ble fint, ingen stygge ting mitt på dashbordet... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Anders- Skrevet Januar 2, 2008 Share Skrevet Januar 2, 2008 oook? heter det ikke tweetere? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Doffe Skrevet Januar 2, 2008 Forfatter Share Skrevet Januar 2, 2008 det er no samma det vel... skrivefeil gjør vi alle... ikke heng deg opp i sånt man... pirkete jævel Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MartinE39 Skrevet Januar 2, 2008 Share Skrevet Januar 2, 2008 det er no samma det vel... skrivefeil gjør vi alle... ikke heng deg opp i sånt man... pirkete jævel Javel? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Arild G. Skrevet Januar 2, 2008 Share Skrevet Januar 2, 2008 gjorde det samme i en e30 jeg hadde før. ble ganske diskret det, og lyden ble like bra som om de hadde stått oppå dashbordet. hadde vert enda bedre om diskantene var svart og ikke chrome. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vetu03 Skrevet Januar 22, 2008 Share Skrevet Januar 22, 2008 Ossen funker det når du bruker varme apperatet? Blåser det bra fortsatt?! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Doffe Skrevet Januar 23, 2008 Forfatter Share Skrevet Januar 23, 2008 Det blåser ikke så bra nei... men for utsendet sin del er det veldig veldig verdt det... men vist det ikke bryr deg så veldig så vil jeg anbefale deg å sitte de et annet sted vist du er avhengi av varmluften derfra... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå