Vibsn Skrevet Januar 2, 2008 Share Skrevet Januar 2, 2008 selger min bmw 730i, 92 modell. Den er importert fra tyskland i 2001. Den er burgunder rød, med sort interiør, og sort skinn. Skinnsetet bak er ganske slitt. Bilen ble omlakkert i 2005 pga nedfall fra statoil. De tok da bilen på full omlakkering på deres regning. Bilen er en kjempe bil, men jeg ønsker meg en nyere 730 el 728.. Her er litt av utstyret: el vinduer el speil el blending på sladrespeil varme i seter fremme servo abs klima sommerdekk m/17" alu felger vinterdekk på 16"bmw felger kjørecomputer midtarmlene bak sentrallås startsperre stålbjelker takluke osv.. skiftet lager bak i oktober. liten bulk i førerdør. Bud ønskes Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
conan Skrevet Januar 2, 2008 Share Skrevet Januar 2, 2008 Pris? hva går den ikke for?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Vibsn Skrevet Januar 2, 2008 Forfatter Share Skrevet Januar 2, 2008 etter den er eu godkjent så vil jeg ha 45 eller over..men det er bare å komme med bud. En bil er jo ikke mer verdt en det folk er villig til å gi for den. Bilen har forresten gått 230.000 km. Jeg har ikke servicehefte på den for eksen min er bilmekaniker og har gjort alle servicer selv.t.o.m sommeren 2007. Bilen skal være godkjent innen april 08 så det hadde jeg tenkt å gjøre før salg, men selger den sef før det om noen ønsker det. Har aldri hatt problemer med bilen. viftereim ble skiftet nå i desember. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg