marararius Skrevet Januar 2, 2008 Share Skrevet Januar 2, 2008 Hei.. Hvordan kasse burde jeg ha til det elementet? Hvor stor lissom. Noen tips til hvordan jeg kan bygge kassen? Skal passe bak i e36! Om noen har noen tegninger av kasse, med mål, hadde det vært ypperlig Takk! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
marararius Skrevet Januar 2, 2008 Forfatter Share Skrevet Januar 2, 2008 Hoppetuss Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
j0lle Skrevet Januar 3, 2008 Share Skrevet Januar 3, 2008 For best resultat sjekk RF sine hjemmesider for spec på din basser. Da finner du X antall liter som kassa bør ha. L x B får du finne ut selv... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
marararius Skrevet Januar 16, 2008 Forfatter Share Skrevet Januar 16, 2008 Noen som vet ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
marararius Skrevet Januar 16, 2008 Forfatter Share Skrevet Januar 16, 2008 Bump, hjelp nååå ? Så kan jeg begynne å bygge Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sfh Skrevet Januar 16, 2008 Share Skrevet Januar 16, 2008 kan desverre ikke hjelpe med noe man ikke vet hva er... eller heter.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
todleif Skrevet Januar 17, 2008 Share Skrevet Januar 17, 2008 Du må gi litt info om bassen, for at noken skal gi deg hjelp! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
frank0312 Skrevet Januar 17, 2008 Share Skrevet Januar 17, 2008 Hei er det denne rf subben du har? link til rockfoord fosgate http://www.rockfordfosgate.com/products ... &p_status= Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
marararius Skrevet Januar 17, 2008 Forfatter Share Skrevet Januar 17, 2008 Nei er ikke det . Hehe Men nå er det greit med kasse, fikk hjelp av en kamerat, og det blir bra. Men noe jeg har tenkt på. Å ha plaxiglass på den ene siden, som er bak, ut mot bak på bilen lissom. For jeg har elementet mot baksetet. Hadde vært tøft med plexiglass, også lys inni Men er usikker på hvordan det vil spille. Måtte jo hvertfall fått tettet skikkelg. Hørte med kameraten, han sa det kom til å funke. Men er usikker selv. Noen som vet? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sfh Skrevet Januar 17, 2008 Share Skrevet Januar 17, 2008 plexi funker greit..bruk silikon/sika/tec7..og sruer med 5~10cm imellom..og minimum 8mm plexi.. men hadde uansett vert morsomt å fått vite hvilket element det er snakk om... og om du har bygd rett kasse.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå