andas Skrevet Januar 2, 2008 Share Skrevet Januar 2, 2008 Jeg skal skifte gummien på vindusviskerne, og så lurer jeg på hvordan man får av de gamle og de nye på? Ser det er en ståltråd og en slags "lås" i gummien. Skal jeg bare rive den gamle av, eller må jeg være litt mer sofistikert? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ballder Skrevet Januar 2, 2008 Share Skrevet Januar 2, 2008 Kan vel si det slik at ikke noe skal ødelegges/bøyes,så da er det ikke særlig annet å gjøre enn å bruke logikk og forsiktighet. Blir liksom vanskelig og forklare hvordan, men det går greit. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet Januar 2, 2008 Share Skrevet Januar 2, 2008 De er låst i den ene enden, så du må åpne det opp der, og så er det bare å gli gummien med de to metallskinnene ut, flytte metallskinnene over på den nye gummien, gli det innpå igjen og feste det i riktig ende. Kapp enden som ikke har festerutsparringer. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
andas Skrevet Januar 2, 2008 Forfatter Share Skrevet Januar 2, 2008 Da var jobben gjort. Stresset litt med å få "låsen"på plass fordi jeg i starten satte i metallskinnene først. Når jeg satte i gummien først uten skinnene i gikk det greit. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå