Stian Børresen Skrevet Januar 2, 2008 Skrevet Januar 2, 2008 Hva må til for å få på en e34 front på e30'n? Hva trenger jeg av deler?
ADHD POWER Skrevet Januar 2, 2008 Skrevet Januar 2, 2008 Det blir neppe særlig pent... enig der! kan ikke ødelegge den pene fronten på e30en. men smaken er som baken
Stian Børresen Skrevet Januar 2, 2008 Forfatter Skrevet Januar 2, 2008 har sett bilder av det på en bredda e30, så faktisk ikke så alt for jævlig ut. var vel en som solgte dette her inne for ikke så lenge siden, men klarer ikke finne igjen annonsen..
Steffan C Skrevet Januar 2, 2008 Skrevet Januar 2, 2008 var vel en som solgte dette her inne for ikke så lenge siden, men klarer ikke finne igjen annonsen.. Denne f.eks. Spesielt & skjeldent, men ikke stygt .
Stian Børresen Skrevet Januar 2, 2008 Forfatter Skrevet Januar 2, 2008 Syns heller ikke det der ser så værst ut. Men jeg mente hele fronten med blinklys og hele greia jeg:) har sett det bli gjort før og det ser ut som en litt forminska 5serie:)
BimmerKing Skrevet Januar 2, 2008 Skrevet Januar 2, 2008 Den fronten der hadde vært kul på en E30 med åtter
Stian Børresen Skrevet Januar 3, 2008 Forfatter Skrevet Januar 3, 2008 Vi får se hva jeg lander på når nyprosjektet er igang;) Jeg har bestemt meg for å få sammen noe ikke alle har eller som man ikke ser hver dag:)
Stian Børresen Skrevet Januar 3, 2008 Forfatter Skrevet Januar 3, 2008 Her er filmen av den "m3'n" jeg snakka om. syns faktisk ikke det der ser så alt for jævlig ut:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå