Gå til innhold

Phonokabler E34


Anbefalte innlegg

Hei driver og monterer anlegg/legger opp ledninger. å alt har vel gått knirkefritt helt til nu. har dratt phonokablene fra bagasjen og optimistisk fram. problemet kom heller de siste 50 cm fra gulvet ved beina og hvor jeg ska legge inn ledninger inn til spilleren. har tatt av stoffdekselet på begge sider men da møter jeg bare masse svarte bokser (ligner på varmeapparat kanaler. så tjokka umulig å få nevene igjennom med en ledning der.

er det noen som kan gi meg et knallbra tips? en kompis sa via hanskerommet. men trenger noen tips? :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er litt pirk, men ta av deksler under rattet og sparkepanel så får du en god oversikt. Ta setet helt tilbake og finn frem en arbeidslampe. Jeg brukte en sølvtråd som jeg bøyde til rundt enden på phonokablen for å dra den det siste stykket som er så godt som umulig å pirke deg frem til hvis kablen er litt "løs i fisken" :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

ja fått det til nu:D dro det bare langs ledningskanalen som ble anbefalt;) funka knall:D takk for hjelpen! ja tenkte på å dra i midten. men var ikke så over ivrig på å åpne konsolen da den ikke var delt men hel. så for meg mye kluss å skuring å knekk av deksler å bla bla bla:P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...